ADMISIÓN ALUMNADO. CURSO 2021-22

ABRE O PRAZO DE ADMISIÓN NOS CENTROS DOCENTES. DO 1 ATA O 22 DE MARZO. ADXÚNTASE DOCUMENTACIÓN RELATIVA AO MESMO.

PERCORRIDO VIRTUAL POLO CENTRO

INSTALACIÓNS A VISTA DE DRON

PRESENTACIÓN DO CENTRO DENDE A MIRADA DO ALUMNADO.

ADMISIÓN ALUMNADO

ADMISIÓN ALUMNADO 2021-2022

Este curso non haberá Xornada de Portas Abertas por mor da COVID. Publicaremos un percorrido virtual do centro (semana do 22) para coñecer as instalacións.

Nos documentos á marxe hai máis información: revise sobre todo a Programación Xeral Anual e o Proxecto Educativo de centro.

DÍA DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA- 11 DE FEBREIRO

SEMANA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA- 11 de febreiro-. OBRADOIRO

O día 9 de febreiro estará co alumnado de 5º e 6º,  a través dunha video conferencia,a investigadora Sara Guerreiro. A temática versará sobre intelixencia artificial. Benvida ao centro e moitas grazas por comartir co noso alumnado un tema tan apaixoante.

ENTROIDO EN AGRO DO MUÍÑO

Aínda que este ano non poidamos celebrar o Entroido como nos gustaría, acompañados das familias, os nenos van disfrutalo igual día a día cos "mandadiños" e festa o venres día 12. Fai un ano toda a comunidade educativa disfrutamos este evento no patio cos personaxes de cine. Un mes despois comezou a película de terror... pero seguimos poñendo toda a nosa ilusión e pronto terá un final feliz. ÁNIMO!

DÍA DA PAZ 2021

CAMIÑOS DE PAZ

BO NADAL A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!!!