Obxectivos:
Aprender a deseñar diferentes tarefas de aprendizaxe baixo a teoría das Intelixencias Múltiples.
Coñecer as posibilidades da tecnoloxía en tarefas de aprendizaxe.
Comprender diferentes enfoques cognitivos do deseño dunha tarefa.
Descrición:
Neste obradoiro os participantes coñecerán como aplicar a perspectiva das Intelixencias Múltiples de Howard Gardner no deseño de tarefas de aprendizaxe mediante unha técnica de selección cunha baralla de cartas de forma que a combinación destas organice unha batería variada de oportunidades para os nosos alumnos e no enfoque de habilidades cognitivas que se van desenvolver, baseándonos nas taxonomías de Bloom. Coñecerase de forma sinxela como facer un deseño didáctico cun recurso práctico e de fácil uso.
Impartido por:
Javier Monteagudo Galisteo: Maestro del CEIP Manuel Bartolomé Cossío de Madrid. Actualmente Responsable de Formación do Centro Rexional de Innovación e Formación "Las Acacias"