DESEÑO DE ACTIVIDADES DE APRENDIZAXE. TECNOLOXÍA E INTELIXENCIAS MÚLTIPLES

Obxectivos:

Aprender a deseñar diferentes tarefas de aprendizaxe baixo a teoría das Intelixencias Múltiples.
Coñecer as posibilidades da tecnoloxía en tarefas de aprendizaxe.
Comprender diferentes enfoques cognitivos do deseño dunha tarefa.

Descrición:
Neste obradoiro os participantes coñecerán como aplicar a perspectiva das Intelixencias Múltiples de Howard Gardner no deseño de tarefas de aprendizaxe mediante unha técnica de selección cunha baralla de cartas de forma que a combinación destas organice unha batería variada de oportunidades para os nosos alumnos e no enfoque de habilidades cognitivas que se van desenvolver, baseándonos nas taxonomías de Bloom. Coñecerase de forma sinxela como facer un deseño didáctico cun recurso práctico e de fácil uso.

Impartido por:

Javier Monteagudo Galisteo: Maestro del CEIP Manuel Bartolomé Cossío de Madrid. Actualmente Responsable de Formación do Centro Rexional de Innovación e Formación "Las Acacias"

ORGANIZA

SÍGUENOS NA REDE

Consulta todas as novedades sobre a formación do profesorado nas nosas canles