Lorem Ipsum

Non é unha tipografia, tampouco un texto entendible, nin sequera unha tecnologia… é Lorem Ipsum

Quero xogar

Non quero ir ao cole, non quero estudar, nin levantarme cedo, nin cargar con libros ás costas, nin estar sentado 5 horas, nin escoitar falar durante ese tempo a unha soa persoa, nin copiar os enunciados dos exercicios, nin facer deberes, moitos deberes, nin facer exames, nin aprender de memoria, nin andar a golpe de timbre, nin estar calado.

Alfabetización mediática

Vemos, aprendemos, falamos, xogamos, experimentamos cos medios de comunicación. Cando falamos de medios de comunicación non se refire unicamente aos tradicionais (prensa, radio e TV), senón que se imcluen as redes sociais e todas as ferramentas comunicativas desenvolvidas co 2.0.

Manual do xardineiro. Capítulo 1: O coidado da planta

En primeiro lugar, debes decidirte pola súa ubicación, non todas son de interior; algunhas poden florecer e gañar en colorido cando as sacas fóra do habitáculo. Aínda que determinadas especies son meramente ornamentais, moitas teñen beneficiosas e impresionantes propiedades, curativas incluso.

Menos é máis

Cando queremos crear unha presentación, menos é máis.

blog4

Cidadáns dixitais, tamén nas aulas

Afacémonos rapidamente aos cambios e asumímolos xa como unha parte inevitable da nosa sociedade. Resulta impensable, hoxe en día, realizar moitas das nosas accións cotiás do mesmo xeito que hai dez ou quince anos.

blog3

Creo, logo comparto

A utilización de metodoloxías activas de aprendizaxe por parte dos nosos alumnos leva asociado un cambio de rol de consumidor a creador de contidos

blog2

Queremos e podemos

Queremos ser un novo modelo de docentes conectados, que coñeza as novas tecnoloxías, que as domine e non teña medo de empregalas co seus alumnos. Queremos mudar a forma de ensinar, o profesor xa non é o centro de atención da clase, os alumnos teñen un papel principal e focalizan a atención. O rol do profesor convértese nunha axuda, guía e consulta.

blog1

Aprender vs ensinar

Porque o primeiro é máis importante que o segundo

Somos docentes, profesionais aos que nos ensinaron a ensinar. Todo o foco do noso proceso formativo inicial, e posiblemente moita da formación contínua é sobre o proceso de ensinanza. Este proceso implica un carácter concreto, unha filosofía particular …