Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
4. Avaliación do plan
Para a avaliación do noso Plan Dixital, levaremos a cabo:
-
Unha avaliación procesual unha vez ao trimestre no que se valorará: estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
Unha avaliación final ao finalizar o curso académico no que se valorará: a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O estado da avaliación quedará reflectido nas táboas do plan de acción recollidas no apartado 3.1.
- Reunións programadas trimestralmente co mentor ADIX.
O01PD:Utilizar as TIC para que o alumnado faga comentarios doutros/as compañeiros/as. REALIZADO.
AO1.1: Información para o profesorado sobre as ferramentas da Aula Virtual e E-Dixgal que permiten facer comentarios na Rede. REALIZADA.
Elaborouse unha guía e informouse ao profesorado sobre os pasos para seguir para crear os foros na Aula Virtual e na plataforma E- Dixgal.
AO1.2: Elaboración das propostas (foros ou conversa) por parte do profesorado. REALIZADA.
As propostas poden ser elabodadas no primeiro trimestre e no terceiro. Só participou parte do profesorado.
AO1.3. Aplicación das propostas deseñadas na aula. REALIZADA.
As propostas poden ser aplicadas no primeiro e no terceiro trimestre. Só participou unha parte do profesorado.
O02PD: Incrementar o número de proxectos interdisciplinares, fomentando a creatividade do profesorado. REALIZADO.
AO2.1: Posta en funcionamento das diferentes canles (aula virtual, EVA, plataformas...) para favorecer a elaboración dos proxectos. REALIZADA.
As diferentes canles puxéronse en funcionamento ao inicio do primeiro trimestre.
AO2.2: Establecer un calendario de reunións por equipos de ciclo para a organización dos proxectos. REALIZADA.
O calendario de reunións por equipos de ciclo está marcado dende o inicio de curso.
AO2.3: Creación de proxectos interdisciplinares. REALIZADA.
O02PD: Incrementar o número de proxectos interdisciplinares, fomentando a creatividade do profesorado. REALIZADO.
AO2.3: Creación de proxectos interdisciplinares. REALIZADA.
O03PD:Reforzar a formación do profesorado en materia de protección de datos e seguridade na Rede. REALIZADO.
AO3.1: Información a través de guías de protección de datos e seguridade na rede. REALIZADA.
Informouse ao profesorado a través dunha presentación elaborada a partir da normativa e protocolo de protección de datos.
AO3.2: Elaboración dos cuestionarios por parte do equipo TIC. REALIZADA.
O equipo TIC elaborou un cuestionario online sobre a protección de datos.
O01PD:Utilizar as TIC para que o alumnado faga comentarios doutros/as compañeiros/as. REALIZADA.
AO1.3. Aplicación das propostas deseñadas na aula. REALIZADA.
Unha parte do profesorado aplicou os foros a través da Aula Virtual e E- Dixgal. O alumnado realizou comentarios sobre o traballo de outros compañeiros e compañeiras.
O04PDAumentar o uso, manexo e creación de ferramentas educativas dixitais por parte do alumnado.
AO3.3: Realización dos cuestionarios por parte do claustro. REALIZADA.
O profesorado realizou o cuestionario e observou os erros e acertos a través da retroalimentación.
Avaliación
A valoración xeral do Plan Dixital 2023-2024 do CEIP Plurilingüe A Pedra é positiva. Leváronse a cabo todos os obxectivos propostos e cada unha das accións que ditos obxectivos tiñan asociadas.
No referido á adquisición dos obxectivos propostos, é importante salientar que no noso centro o profesorado e o alumnado, xa estaban bastante familiarizados cunha dinámica de traballo dixitalizada.
Na etapa de Educación Infantil o profesorado traballa cos alumnos utilizando ferramentas dixitais, xogos e actividades de programación. Isto supón que na etapa seguinte os alumnos e alumnas xa teñen certa familiaridade con algúns recursos dixitais, como é o caso de robótica.
Durante o primeiro ciclo da etapa de Educación Primaria, o alumnado xa iniciou unha achega ás ferramentas que proporciona a Aula Virtual; participando nos foros, creándoos, e respondendo ás achegas de compañeiros e compañeiras. Asemade, algúns alumnos e alumnas participaron en proxectos que implicaban utilizar ou elaborar narracións a través das técnicas de stop-motion, realidade virtual e hologramas.
O obxectivo relacionado coa protección de datos de carácter persoal foi esencialmente interesante para gran parte do profesorado, xa que permitiu reforzar os coñecementos sobre dita temática.
Achégase ao final deste apartado o correspondente ao procedemento de avaliación:
4. Avaliación do plan
Para a avaliación do noso Plan Dixital levaremos a cabo o seguinte:
-
Unha avaliación procesual unha vez ao trimestre no que se valorará: estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
-
Unha avaliación final ao finalizar o curso académico no que se valorará: a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O estado da avaliación quedará reflectido nas táboas do plan de acción recollidas no apartado 3.1.
- Reunións programadas trimestralmente co mentor ADIX.
Tras implementar os obxectivos do Plan Dixital anteriormente citados, expoñemos as seguintes propostas de mellora:
- Reforzar a formación do profesorado nas diferentes ferramentas que integran os paneis dixitais.
- Participar no programa da Xunta “Navega con Rumbo” coa finalidade de complementar as accións formativas do Plan Director.
Comunicación e difusión
5. Difusión do plan
O Plan Dixital do Centro, tras ser aprobado polo consello escolar, unha vez oído o claustro, será publicado na páxina web do centro.