Debilidade |
H1/H3. O alumnado non actúa de maneira segura e responsable en Internet. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H5/H6. O alumnado non acostuma a corroborar a información de Internet e a recoñecer os traballos dos demais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H11. O noso alumnado non ten formación para o traballo de codificación e programación. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H7. O alumnado non crea habitualmente contidos dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
H8. O alumnado non se comunica axeitadamente utilizando tecnoloxías dixitais. |
Alumnado |
Si |
Debilidade |
C16. Non temos un repositorio colaborativo de recursos dixitais. |
Organización de centro |
Si |
Debilidade |
PO2. O equipo directivo non fomenta o emprega de software libre. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
PO5. O profesorado descoñece as vantaxes do software libre. |
Organización de centro |
Non |
Debilidade |
E2. Só unha parte do profesorado crea recursos educativos dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
F5. Temos que mellorar no traballo colaborativo entre o noso alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
F1. Temos que mellorar nas adaptacións dixitais para dar respostas ás necesidades do alumnado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
G. O proceso de avaliación do profesorado e alumnado debería incluír un proceso dixitalizado. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
A5. O profesorado non conta coa formación suficiente en canto a normas sobre dereitos de autor e licenzas de uso. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
B1. O profesorado non coñece ferramentas de avaliación dixital do proceso ensino-aprendizaxe. |
Persoal docente |
Si |
Debilidade |
D1. No noso centro non se reflexiona sobre as necesidades formativas no relativo ao ensino das TIC. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
E5. Non empregamos recursos educativos abertos habitualmente. |
Persoal docente |
Non |
Debilidade |
H11. O noso profesora non ten formación para o traballo de codificación e programación. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
C1/C14. Contamos cunha boa infraestrutura dixital que favorece o ensino-aprendizaxe. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C2. Contamos con dispositivos dixitais para o ensino. |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C7. Aseguramos a protección de datos |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
C8/C10. Contamos con dispositivos dixitais que desenvolve a competencia dixital do alumnado (Edixgal, colaboración con Paideia, Snappet). |
Infraestruturas |
Si |
Fortaleza |
A1. No noso centro contamos cunha estratexia dixital |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
C11/C12. Ante a fenda dixital contamos con ferramentas para a identificación, atención e resposta a estas necesidades. |
Organización de centro |
Non |
Fortaleza |
C15. O noso centro conta con tecnoloxías asistenciais para o alumnado NEAE. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
A2. O noso profesorado coñece e aplica a estratexia dixital. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
H10. Desenvolvemos habilidades dixitais de maneira interdisciplinar. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
A3. No noso centro permítense novas modalidades de ensino. |
Organización de centro |
Si |
Fortaleza |
E1. Buscamos recursos educativos dixitais en liña |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E3. Empregamos entornos virtuais de aprendizaxe corporativos. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
E4. Comunicámonos a través de ferramentas dixitais seguras coa comunidade educativa. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
F6. Participamos en diferentes proxectos interdisciplinares utilizando tecnoloxías dixitais. |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
B3. Colaboramos dixitalmente con outras organizacións |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
F3. Utilizamos diferentes ferramentas dixitais para fomentar a creatividade do noso alumnado (creación de curtas de animación, realidade aumentada, robótica, digicraft, radio escolar,¿). |
Persoal docente |
Si |
Fortaleza |
F4. Motivamos ao alumnado con recursos, ferramentas e programas dixitais. |
Persoal docente |
Si |