Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O Equipo de Dinamización do Plan Dixital reunirase como mínimo unha vez por trimestre para facer o seguimento do noso Plan Dixital e proceder á súa avaliación.
Despois de cada reunión levantarase acta na que quedarán rexistrados o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora. Se os obxectivos e as accións non se están a acadar incluirase a necesidade de aprazalos para vindeiros meses.
O01PD: Realizáronse reunións coas familias novas para enseñarlles a descargar e empregar o Abalar Móbil. Realizáronse reunións co profesorado novo para enseñarlles a traballar co espazo Abalar.
O02PD: Solicitada a formación do PFPP relacionada con tratamento audiovisual de contidos enfocada cara os Polos Creativos. Pendente de realizar no mes de Febreiro de 2024.
O03PD: Estamos realizando a formación correspondente de Polos Creativos relacionada co tema de espazos ... por agora soamente temos decidida a ubicación futura do local pero estamos á espera de recibir o material correspondente para adaptar finalmente dito local.
O04PD: Pendente de realizar diferentes obradoiros/conferencias relacionadas co tema tales como "Pegada Dixital ..." impartido por AMTEGA, participación no día internacional das rapazas nas TIC, ... Estanse facendo actividades relacionadas para a cocienciación do alumnado en diferentes materias e cos diferentes cursos como por exemplo en Dixitalización de 4º da ESO e en Tecnoloxía e Dixitalización de 1º e 2º da ESO e dende o Departamento de Orientación.
O01PD: Realizáronse reunións coas familias novas para enseñarlles a descargar e empregar o Abalar Móbil. Realizáronse reunións co profesorado novo para enseñarlles a traballar co espazo Abalar.
O02PD: Realizada a formación do PFPP relacionada con tratamento audiovisual de contidos enfocada cara os Polos Creativos. Actualmente realizando as sesións de traballo grupais e de traballo individual do PFPP para a realización e creación de material e proxectos para Polos Creativos. Contamos cun curso habilitado na Aula Virtual do Centro para compartir todo o traballo realizado/creado.
O03PD: Estamos realizando a formación correspondente de Polos Creativos relacionada co tema de espazos ... por agora soamente temos decidida a ubicación futura do local pero estamos á espera de recibir o material correspondente para adaptar finalmente dito local. Recibimos os kits singulares de Polos Creativos e estamos pendentes de traballar con eles.
O04PD: Xa realizamos varios obradoiros/conferencias relacionadas co tema con diferentes visitas por parte da Garda Civil e con videoconferencias con diferentes organismos e pendentes de realizar outras xa programadas tales como "Pegada Dixital ..." impartido por AMTEGA, participación no día internacional das rapazas nas TIC, ... Estanse facendo actividades relacionadas para a cocienciación do alumnado en diferentes materias e cos diferentes cursos como por exemplo en Dixitalización de 4º da ESO e en Tecnoloxía e Dixitalización de 1º e 2º da ESO e tamén dende o Departamento de Orientación.
Avaliación
O01PD: E4.- Establecer canles de comunicación entre os diferentes axentes do proceso de ensinanza-aprendizaxe.
Tanto % de familias que teñen instalado Abalar Móbil.
Tanto % de familias que usan Abalar Móbil para comunicación co centro (titorías, avisos varios, ...).
Tanto % de profesorado que teñen habilitado a solicitude de titorías vía Espazo Abalar.
Tanto % de profesorado que usa Espazo Abalar para as titorías, avisos varios, ....
O02PD: E2. Crear/empregar recursos dixitais - audiuovisuais para levar a cabo na práctica docente relacionados principalmente coa temática da formación solicitada no PFPP (Polos Creativos).
Tanto % de profesorado que crea materiais/recursos dixitais - audiovisuais propios.
Tanto % do profesorado crea actividades/recursos dixitais - audiovisuais.
Tanto % do profesorado crea actividades colaborativas e/ou interdisciplinares.
O03PD: C14. Designar e habilitar aula/local para traballar nos Polos Creativos. Montaxe da aula/local, recepción e instalación do equipamento e material destinado aos Polos Creativos.
Aula/local habilitada e montada para traballar nos Polos Creativos.
Recepción e instalación do equipamento e material destinado aos Polos Creativos.
Formación para o profesorado participante sobre o emprego/manexo do equipamento e material recibido para os Polos Creativos.
O04PD: H3. Comportamento responsable na rede.
Número de actividades destinadas a que o alumnado aprenda a empregar a internet e sobre todo as redes sociais de xeito seguro e responsable.
O01PD: E4.- Establecer canles de comunicación entre os diferentes axentes do proceso de ensinanza-aprendizaxe.
100 % de familias que teñen instalado Abalar Móbil.
100 % de familias que usan Abalar Móbil para comunicación co centro (titorías, avisos varios, ...).
100 % de profesorado que teñen habilitado a solicitude de titorías vía Espazo Abalar.
100 % de profesorado que usa Espazo Abalar para as titorías, avisos varios, ....
O01PD: E4.- Establecer canles de comunicación entre os diferentes axentes do proceso de ensinanza-aprendizaxe.
Acadar que o 100 % de familias novas teñan instalado Abalar Móbil.
Acadar que o 100 % de familias novas usen Abalar Móbil para comunicación co centro (titorías, avisos varios, ...).
Acadar que o 100 % de profesorado novo teña habilitado a solicitude de titorías vía Espazo Abalar.
Acadar que o 100 % de profesorado novo use Espazo Abalar para as titorías, avisos varios, ....
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital será presentado ao Claustro do Centro para a súa posterior aprobación no mesmo así como no Consello Escolar.
Unha vez aprobado será difundido e publicado a través da páxina web do centro (https://www.edu.xunta.gal/centros/iesfonmina/) e tamén estará en EduCalidade a disposición de toda a comunidade educativa para o seu coñecemento.