Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Plantexamos unha avaliación procesual cunha frecuencia trimestral na que se avaliará:
- Execución das distintas accións plantexadas: en cada acción realizada, aprazada ou pendente.
- Valoración dos resultados.
- Modificación das accións, temporalización, recursos necesarios das mesmas
- Propostas de modificacións motivadas.
Neste primeiro trimestre foron solicitadas dentro do PFPP as liñas referidas á catalogación no sistema KOHA, uso do SAAC e a liña de Polos Creativos.
Comezou a formación nas dúas primeiras liñas pero non a liña de Polos Creativos, tampouco recibimos no centro ningún kit de Polos.
Comezamos coa dinamización da aula virtual do centro: todo o alumnado de primaria ten usuario e contrasinal actualizado e todos os mestres que imparten en primaria. O alumnado de 3º a 6º xa usa a aula virtual no centro facendo uso do carro e ordenadores portátiles conectados todos á wifi do centro. O alumnado do 1º ciclo vai tendo algún contacto coas novas tecnoloxías empregando os paneis dixitais e realizando algunha actividade interactiva nos ordenadores portátiles.
Non foi iniciado o inventario dixital do centro neste trimestre.
Gran parte do profesorado está a realizar cursos para actualizar a súa competencia dixital. O equipo Tics asesora no uso dos paneis dixitais recén instalados e resolve cuestións relacionadas co uso de aplicacións, actividades para a aula virtual,...etc
Neste 2º trimestre realizouse a formación na liña de Polos Creativos en radio e vídeo chroma co empréstito dos kits por parte do cfr durante 15 días. Tamén se fixeron actividades co alumnado. Non recibimos ningún kit no centro agás os kits singulares.
Houbo tamén formación en Koha dalgúns mestres e estase a catalogar fondos con ese sistema pero non se iniciou ao alumnado no empréstito dixital.
Tamén se recibiu a segunda formación en SAAC.
Empregan a Aula Virtual os alumnos de 3º e 2º ciclo e esporadicamente o alumnado de 2º nivel de primaria. Non se iniciaron no seu uso os alumnos do 1º nivel. Actualízanse os usuarios mestres novos no centro.
Non se iniciou o inventario dixital do centro.
Avaliación
A avaliación final basearase en:
- Inclusión na memoria final de curso.
- Propostas de mellora para a curso seguinte.
Comunicación e difusión
Este documento pasa formar parte do proxecto educativo e como ten que ser difundido entre a comunidade educativa e realizaranse as seguintes accións para este fin:
- Información e difusión entre o claustro de mestres.
- Aprobación e difusión entre os membros do consello escolar o
-Concreción anual PXA