Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
A avaliación trimestral será realizada pola coordiandora en colaboración cos membros do equipo de dinamización do plan dixital. A frecuencia da realización da avaliación procesual será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
O01PD: Están solicitados ao CFR os cursos de formación e polos creativos.
002PD: Está solicitada a formación do Plan Director.
003PD: Están realizándose as formación e estamos á espera do material.
004PD: Está creado o grupo de traballo.
005PD: Están creándose recursos en Canva e compartímolo co resto do profesorado.
001PD: Realizando a formación (ED e Etéxtil)
002PD: Solicitada a formación do Plan director. Agardando data.
003PD: Comezando a traballar impresión ED cos nenos/as. Xa traballando LEGO, RADIO, ROBÓTICA E CROMA.
004PD: Traballando con 5º e 6º EP na aula a fiabilidade da información
005PD: Números recursos xa creados por distintos mestres/as. Compartíndoos por abalarbox.
Avaliación
A avaliación será realizada polo equipo de dinamización do plan dixital. O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución dos obxectivos, será o seguinte no relativo á avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
A difusión do Plan Dixital entre os membros do claustro realizarase na primeira reunión de claustro do curso.
Os/as mestres/as poderán elevar propostas de mellora á comisión de coordinación pedagóxica a través dos correspondentes coordinadores.
A difusión para o resto da comunidade educativa realizarase mediante a publicación do plan en formato .pdf na páxina web do centro. A súa presenza na web garante que poida chegar a toda a comunidade educativa e, dela, pode tamén deducirse a importancia que desde o centro educativo se lle dá á introdución e integración das TIC no proceso de ensino e aprendizaxe.