Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Na avaliación deste Plan Dixital inclúese o seguimento do plan de acción de cada un dos obxectivos de mellora propostos para o vindeiro curso 2022-2023 e a análise dos resultados observados pola persoa coordinadora TIC xunto co resto do equipo de dinamización do Plan Dixital.
Ao finalizar o primeiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Conseguir que os equipos que non pertencen á dotación do proxecto Abalar teñan un mantemento axeitado. [C5] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadada.
- AO1.2: Acadada.
- AO1.3: Acadada.
- AO1.4: Pendente
- Obxectivo O02PD: Incrementar o uso de Moodle (E-Dixgal e Aula Virtual) nos procesos de avaliación do alumnado. [G1 – G3 - G7] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: En proceso.
- AO2.2: En proceso.
- AO2.3: En proceso
- AO2.4: En proceso.
O desenvolvemento do Plan Dixital estase levando a cabo correctamente, cumprindo os prazos previstos e cun bo grao de implantación no centro das accións programadas. No momento en que se leve a cabo a formación previstas para a segunda avaliación, será un pulo importante para o desenvolvemento das accións que restan do plan.
Ao finalizar o segundo trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Conseguir que os equipos que non pertencen á dotación do proxecto Abalar teñan un mantemento axeitado. [C5] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadada.
- AO1.2: Acadada.
- AO1.3: Acadada.
- AO1.4: En proceso.
- Obxectivo O02PD: Incrementar o uso de Moodle (E-Dixgal e Aula Virtual) nos procesos de avaliación do alumnado. [G1 – G3 - G7] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: Acadada.
- AO2.2: En proceso.
- AO2.3: En proceso
- AO2.4: En proceso.
O desenvolvemento do Plan Dixital estase levando a cabo correctamente, cumprindo os prazos previstos e cun bo grao de implantación no centro das accións programadas.
Ao finalizar o terceiro trimestre o estado de cada un os obxectivos e accións vinculadas a cada un destes é o seguinte:
- Obxectivo O01PD: Conseguir que os equipos que non pertencen á dotación do proxecto Abalar teñan un mantemento axeitado. [C5] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO1.1: Acadada.
- AO1.2: Acadada.
- AO1.3: Acadada.
- AO1.4: Acadada.
O obxectivo 1 está totalmente acadado ao rematar o curso cunha empresa de mantemento informático que respondeu correctamente á labor encomendada durante o curso baixo o seguimento do coordinador TIC do centro.
- Obxectivo O02PD: Incrementar o uso de Moodle (E-Dixgal e Aula Virtual) nos procesos de avaliación do alumnado. [G1 – G3 - G7] atópase en proceso sendo o grao de desenvolvemento das accións o seguinte:
- AO2.1: Acadada.
- AO2.2: Acadada.
- AO2.3: Acadada.
- AO2.4: Acadada.
O obxectivo 2 está totalmente acadado superándose a porcentaxe de profesorado que emprega as ferramentas de avaliación de aula virtual, fixado inicialmente nun 60%, sendo un total do 62%, ao empregala 13 dos 21 docentes do centro. O profesorado considerou de moita utilidade esta formación e a aplicación destas ferramentas para avaliar.
Polo tanto, todos os obxectivos propostos no Plan Dixital foron totalmente acadados polo centro ao finalizar o curso. Considerase necesario continuar coa formación no vindeiro curso académico, xa que a levada a cabo neste curso sobre ferramentas de avaliación na aula virtual foi considerada de moita utilidade polo profesorado participante, o que motivou o interese por estas ferramentas por parte de outro profesorado.
Desde o centro tamén están satisfeitos pola labor levada a cabo por parte da empresa de mantemento, polo que teñen previsto continuar con este contrato no vindeiro curso académico.
Avaliación
Para cada un dos obxectivos de mellora indicados neste plan procederase a comprobar, na data prevista para o remate de cada unha das accións deseñadas, se a a acción correspondente foi completada ou non. No caso de que fose necesario un axuste dos tempos tomaranse, por parte do equipo de dinamización, as decisións e accións necesarias para solucionar os aspectos que fosen convenientes co fin de conseguir os obxectivos fixados inicialmente.
Houbo unha mellora significativa no mantemento dos ordenadores que non dependen directamente da Consellería, estando os equipos en boas condicións de uso ao longo de todo o curso.
Tendo en conta o bo grao de aceptación e satisfacción coa formación obtida por parte do profesorado pódese considerar que foi un acerto a inclusión do obxetivo 2 no Plan Dixital. Aínda hai camiño por percorrer, o que nos fai pensar na posibilidade de continuar coa formación do profesorado para incrementar o uso das ferramentas dixitais no ensino e avaliación do alumnado.
Inicialmente xa se recollía no Plan Dixital "Tamén, para cada un dos obxectivos, no caso de que se cumpran os prazos previstos analizaranse e valoraranse os resultados obtidos para ver se é posible conseguir un avance maior do que inicialmente estaba previsto. No caso de que pareza oportuno facer algunha revisión ao respecto procuraranse medidas orientadas a acadar un maior nivel dos obxectivos previstos neste plan.", polo que continuando con esta premisa considérase necesario continuar coa formación no emprego das ferramentas dixitais tanto nos procesos de docencia e aprendizaxe como nos de avaliación do alumnado, sendo recomendable que se poda acreditar que o profesorado participante logre unha competencia dixital que acade como mínimo o nivel B1.
Comunicación e difusión
Este Plan Dixital estará publicado na páxina web do centro.
Para que toda a comunidade educativa estea ao tanto disto, e por tanto do contido do Plan Dixital, utilizaranse o correo electrónico e o Abalar Móbil co obxectivo de informar sobre a súa publicación.
LIGAZÓN: