Enquisa
O módulo de Enquisas proporciona unha ferramenta para avaliar o proceso de ensino.
É importante sinalar que se trata de enquisas formalizadas e estándar, cunha serie pechada e prefixada de preguntas e opcións.
Este módulo non serve polo tanto para realizar enquisas personalizadas.
Características das enquisas
- Proporciónanse enquisas xa preparadas (COLLES, ATTLS) e contrastadas.
- As enquisas non poden ser respondidas só parcialmente.
- Borrado de respostas
- Opcións de descarga
- Selección de resposta
- A cada estudante infórmaselle sobre os seus resultados comparados coa media da clase.
- Os informes das enquisas están sempre dispoñibles, incluíndo moitos gráficos.
- Os datos poden descargarse con formato de folla de cálculo ou como arquivo de texto CVS.
Como crear unha enquisa
Para crear unha enquisa hai que activar o modo de edición e, da lista despregable "Engadir unha actividade...", elexir "enquisa".
No formulario que se desprega indicamos:
- Nome: nome identificativo da enquisa.
- Tipo de enquisa: permite seleccionar o tipo de enquisa que queremos ofrecer ao noso alumnado. (ver tipos dispoñibles máis adiante)
- Introdución personalizada: indicar cales son os obxectivos da enquisa e dar instrucións sobre como cumplimentala.
- Modo de grupo: indicar se van ser sen grupos, grupos separados ou grupos visibles.
- Visible: permite mostrar ou ocultar a actividade aos estudantes.
Unha vez axustada a configuración, pulsaremos no botón Guardar cambios e a enquisa estará lista para o seu uso.
Tipos de enquisas
- ATTLS (Enquisa de Actitudes sobre o Pensamento e a Aprendizaxe). Instrumento para medir o grao en que un alumno é "coñecedor conectado" (CK, polas súas siglas en inglés) ou "coñecedor desconectado" (SK). As persoas cun CK máis alto tenden a gozar máis a aprendizaxe, e a miúdo cooperan máis e teñen máis liberdade para construír sobre ideas alleas, mentres que aqueles con SK máis altos tenden a tomar unha actitude de aprendizaxe máis crítica e argumentativa.
- COLLES (Enquisa sobre Ambiente Constructivista de Aprendizaxe en Liña). Pode ser útil para a avaliación da educación en liña, así como para identificar certas tendencias que poden estar a darse entre os seus participantes. Hai diferentes tipos: "Realidade", "Preferencias e realidade", e "Preferencias "
- Enquisa sobre Incidentes Críticos. Permítenos coñecer a valoración persoal do alumnado ao permitir describir e valorar con detalle incidentes relacionados con aspectos parciais do curso.
Última modificación: Mércores, 23 de Decembro de 2015, 11:06