4.5.1.- Temas

Administración da aula virtual > Temas

Configuración do tema

• temasLista de temas: deixe en branco para permitir que sexa utilizado calquera tema válido. Se desexa reducir o menú do tema, pode especificar aquí unha lista de nomes separada por vírgulas (Non utilice espazos!)
  • Permitir temas de usuario: Se activa isto, permitiráselles aos usuarios escoller os seus propios temas. Os temas do usuario prevalecen por enriba dos temas do sitio.
  • Permitir temas de curso: ao activalo permitirase escoller para os cursos os seus propios temas ficando anulados todos os outros temas escollidos (temas do sitio, usuario ou sesión)
  • Mostrar bloques en páxinas de módulos: algúns módulos de actividades soportan bloques nas súas páxinas. Se activa esta función, os docentes serán capaces de engadir bloques laterais nesas páxinas; en caso contrario a interface non mostrará esta característica.

Selector de temas

É onde poderemos escoller o tema que prefiramos