3.1.- Categorías/subcategorías

Antes de comezar a crear un curso e subir os materiais que conforman o mesmo, é necesario ter creada a/as categoría/as onde albergar os mesmos. Estas van ser indispensables á hora de organizar os cursos e permitir con elo un organigrama claro que permita con posterioridade ao alumnado atopar os mesmos. Por defecto Moodle, crea a categoría Miscelánea onde se poden albergar os cursos no caso de que aínda non teñamos configuradas as categorías. Categoría incial Miscelánea

Exemplos de posibles organizacións das categorías e subcategorías son:

Por defecto só o administrador pode crear, eliminar ou actualizar as categorías ou subcategorías, pero pódense editar roles que permitan a outros usuarios facer isto (por exemplo aos autores dun curso)

Exemplo de categorías no CEIP de Pedrouzos Exemplo de categoría no IES Manuel García Barros

Creación dunha categoría

Para crear unha nova categoría hai que premer en “Engadir/Editar cursos na opción “Cursos” do menú “Administración do sitio”.

Engadir/Editar cursos

Escribiremos o nome da categoría no cadro de texto e premeremos no botón “Engadir nova categoría”

Engadir nova categoría

E aparécenos a categoría xa creada

Creada a categoría Dpt. de Matemáticas

As descricións das iconas na columna Editar son amosadas pasando o rato por riba delas. Permiten eliminar a categoría, ocultala ao alumnado ou desprazala arriba ou abaixo.

Eliminar a Categoría Ocultar a Categoría Mover unha categoría cara abaixo ou cara arriba

De igual xeito que creamos unha categoría. Podemos crear unha subcategoría.

Para elo desde a páxina Categoría de cursos, prememos na categoría na que desexamos creala, por exemplo Dpto. de Matemáticas e se nos amosaría a pantalla seguinte, onde no cadro de texto escribiremos o nome da subcategoría, por exemplo “ESO”, e premeremos no botón “Engadir unha subcategoría”

Engadir subcategoria ESO

De igual xeito poderíamos crear outra subcategoría , neste caso BACHARELATO,

Engadir a subcategoría BACHARELATO

Ao final do proceso, teremos organizada a nosa Aula Virtual para comezar a creación dos cursos.

Categoría en arbol

De todos os xeitos, sempre que queiramos, poderemos renomear as categorías/ subcategorías

Renomear unha categoría

ou tamén na columna “Mover categoría a” cambiar de sitio as subcategorías.

Mover unha Categoría

Unha vez creados os cursos, estes poderán tamén cambiarse de categoría/subcategoría. Para elo desde a páxina Categoría de curso, premeremos na Categoría corresponde onde fique o curso e abrirase unha ventá onde seleccionaremos o curso e a categoría á que queiramos mover.

Camiar un curso de Categoría