Skip to Content

Artículos

Configuración da páxina - Sub Categories

  • Imaxe (0)
  • Artigo (0)
  • Audio: axustes (0)
  • Axustes de notificación (0)
  • Collapsiblock (0)
  • Configuración da busca (0)
  • Data e hora (0)
  • Desconexión automática (1)
  • Eventos (0)
  • Feedback (0)
  • Ferramentas de imaxe (0)
  • Formato de entrada (0)
  • Formatos de entrada (0)
  • Formulario: axustes (0)
  • Imaxe (0)
  • Imaxe - assist (0)
  • IMCE axustes (0)
  • Información da páxina (0)
  • Informe de erros (0)
  • Localización (0)
  • Mantemento do sitio (0)
  • Mapa do Sitio (1)
  • Plantilla de administración (0)
  • Rendemento (0)
  • Sistema de arquivos (0)
  • Subida de arquivos (0)
  • Tamporizador conta atrás (0)
  • Taxonomías - Menú (1)
  • Taxonomías Acceso: Axustes (0)
  • TinyMCE (0)
  • URLs limpas (0)

Activar o Mapa do Sitio

mapa do sitioSi o módulo non está instalado podedes poñervos en contacto con nós a través do correo do proxecto: websdinamicas@edu.xunta.es (É NECESARIO ESPERAR Á ACTUALIZACIÓN A MULTISITE).
Si o módulo está xa instalado:

Activar módulo:

Administrar → Construcción da páxina → Módulos.

Activamos Site Map e gardamos a configuración

Configurar permisos do módulo:

Administrar → Mantemento de usuarios → Control de acceso → aggregator módulo → Configurar permisos.

Deberemos permitir só ó rol administrador “administrar orixes de novas”, e decidir que roles poden “acceder a orixes de novas”.

Configurar o Mapa do sitio:

Administrar → Configuración da páxina → Mapa do Sitio.

Configuramos as variables necesarias.

A ter en conta:
Tal e como vimos recomendando, os menús constrúense en base a categorías co cal só será necesario marcar aquelas “Categorías para incluir no mapa do sitio” que desexemos se vexan no mapa.

Debemos marcar o tic “Incluir enlaces RSS” para dar a posibilidade ós visitantes a sindicarse a cada unha das orixes RSS.

Finalmente debemos pasar o enlace “Mapa do Sitio”, que aparece no “Menú Navegación”, a “Enlaces Secundarios” para que apareza na cabezeira da páxina. Non confundir o enlace co de administración do “Mapa do Sitio” xa que se chaman igual.

Non hai envíos nesta categoría

Boas, na nosa páxina temos un bloque chamado PROFESORADO que está cheo de contidos e ten o acceso restrinxido. Cando o usuario anónimo preme en calquera apartado deste menú saelle a mensaxe "Non hai envíos nesta categoría", que é falsa, en vez da desexable "Non está autorizado para acceder a esta páxina". Parece unha nimiedade, pero, ademais de dar a impresión equivocada de que hai apartados baleiros na web, o profesorado máis inexperto non se decata de que se ten que dar de alta porque se lle está a dicir que non hai contidos. Como podemos amañalo? Moitas grazas pola vosa atención.

Automatic logout - A sesión caduca automaticamente

Na ruta Administrar>Construcción da páxina>Automatic logout podemos configurar este módulo, moi importante, xa que moitos usuarios da aplicación saen da páxina sen cerrar a sesión.

Cerrar a sesión, significa perchar a páxina na opción Sair.

Cando non o facemos así, deixamos a sesión aberta no PC para o seguinte usuario, de xeito que se un novo usuario do mesmo PC escribe a dirección da páxina, entrará na aplicación aberta na sesión do usuario anterior que non a cerrou. 

WARNING, user with ID = 1 (initial admin user) is never auto-logged out

Este módulo funciona con todos os usuario, menos co usuario admin, primeiro usuario que se creou na aplicación. 

O módulo Automatic logout, o que fai é que aqueles usuarios que teñen a páxina aberta sen traballar máis tempo dunha cantidade .de segundos indicada no recadro Timeout value in seconds.

Enforce: O rol correspondente, ten forzosamente activo o módulo
Exclude: O rol correspondente non ten o módulo activo
By user: cada usuario pode indicar se desexa ou non activar o módulo

 

 

 

 



by Dr. Radut