Bioloxía e Xeoloxía, Matemáticas, Física e Qímica, Administrativo, Orientación

EXAMES FINAIS 2º CURSO CICLOS MARZO 2020

Este é o calendario de exames finais de 2º curso dos ciclos medio e superior previos á realización da FCT (marzo-xuño 2020):

2º Ciclo Medio Xestión Administrativa

2º Ciclo Superior Administración e Finanzas

Departamento de Matemáticas

Durante o presente curso 2018/2019 o Departamento de Matemáticas está integrado por catro docentes.

As materias asignadas ao Departamento a es actividades nas que colaboramos están recollidas neste tríptico.

Este curso é o primeiro no que o  Departamento imparte Programación en 1º ESO.

Actividades curso 2018/2019:

Olimpíada Matemática 2ºESO

O 25 de abril tivo lugar a fase de zona da Olimpíada Matemática de 2º ESO organizada pola asociación AGAPEMA no IES de Candido (Ferrol). O noso instituto estivo representado por catro alunnos de 2º ESO.

Visita ao Observatorio Astronómico da USC

O alumnado de 1º de Bacharelato realizou unha visita didáctica ao Observatorio Astronómico Ramón María Aller Ulloa da Universidade de Santiago de Compostela dentro do programa TODOCOSMOS.

Observación Astronómica Nocturna

O alumnado de 1º ESO do instituto participou o martes 13 de novembro  de 2018 nunha observación astronómica nocturna no concello de Muras (Lugo) impartida por varios membros da Sección de Astronomía da Sociedade Galega de Historia Natural e da Asociación Fotografía Ferrolterra.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer