Axuda
- Non teño acceso á aula virtual
- Obter un contrasinal novo
- Crear un curso novo
- Matricular o alumnado no curso
- Configurar a automatriculación do alumnado no curso
- Restaurar unha copia de seguranza
- Eliminar un curso vello
- Restabelecer un curso para novo uso
- Cambiar o enderezo de correo
- Cambiar o editor de texto
- Crear etiquetas e engadir ficheiros
- Crear tarefas para o alumnado
- Corrixir tarefas
- Crear e xestionar foros
Non teño acceso á aula virtual
Para acceder á aula virtual necesitas coñecer os teus datos de acceso:
- o teu nome de usuario (a parte do teu enderezo de Gmail no dominio
iessantairene.es
que está á esquerda da arroba); - o teu contrasinal.
Se podes acceder ao teu correo de Gmail no dominio iessantairene.es
, consulta a sección seguinte sobre como Obter un contrasinal novo para recuperar o acceso.
Noutro caso, ponte en contacto co teu profesor titor ou a túa profesora titora para que che dea os teus datos de acceso, ou chos volva dar se os esqueciches. Se cambiaches o contrasinal da túa conta de correo, dillo ao teu profesor ou profesora para que o administrador de G Suite do centro che restableza o teu contrasinal.
Obter un contrasinal novo
Non podes recuperar un contrasinal esquecido, pero podes poñer un contrasinal novo que che permita recuperar o acceso á aula virtual.
- Abre a páxina seguinte: Contrasinal esquecido.
- Na caixa Enderezo de correo escribe o enderezo de correo co que estás rexistrado na aula virtual e pulsa en Buscar. Para o alumnado este enderezo de correo é o seu enderezo de Gmail no dominio
iessantairene.es
; para o profesorado é normalmente o seu enderezo de correo no dominioedu.xunta.gal
. - Abre o teu correo, busca unha mensaxe nova con asunto «Aula virtual do IES Santa Irene: Solicitude de restabelecemento de contrasinal» e sigue as instrucións.
- Chegarás a unha páxina onde poderás poñer un contrasinal novo.
Se non podes acceder á túa conta de correo de Gmail no dominio iessantairene.es
, ponte en contacto co teu profesor titor ou a túa profesora titora para que che volva dar os teus datos de acceso. Se cambiaches o contrasinal da túa conta de correo, dillo ao teu profesor ou profesora para que o administrador de G Suite do centro che restableza o teu contrasinal.
Crear un curso novo
- Preme en Administración do sitio ao final da barra esquerda.
- Preme en Engadir/Editar cursos no centro da xanela.
- Preme na categoría na que queres crear o curso. Por favor consulta a documentación sobre Categorías de cursos para seleccionar a categoría apropiada
- Preme na ligazón Crear curso novo.
- Completa o formulario Engadir un curso novo. Por favor, para completar o formulario consulta e aplica as convencións relativas á Denominación dos cursos.
A consellería publicou este Videotitorial: Creación de cursos usando a versión anterior da aula virtual (Moodle 2.6).
Matricular o alumnado no curso
- Na barra lateral esquerda selecciona Participantes.
- Pulsa na roda dentada para abrir o menú e selecciona Usuarios matriculados.
- Pulsa no botón Matricular usuarios da esquina superior dereita.
- Busca un alumno ou alumna e pulsa no botón Matricularse correspondente.
- Repite o paso anterior mentres haxa alumnado sen matricular e pulsa Rematar a matriculación de usuarios para rematar a sesión de matriculación.
Configurar a automatriculación do alumnado no curso
A automatriculación do alumnado é útil cando o alumnado é moi numeroso, pero ofrece menor control do proceso de matriculación; ademais, o alumnado automatriculado pode desmatricularse a si mesmo.
- Na barra lateral esquerda selecciona Participantes.
- Pulsa na roda dentada para abrir o menú e selecciona Métodos de matriculación.
- Se o método de Automatriculación non figura no listado, no cadro de selección Engadir método selecciona Automatriculación. Se o este método xa está no listado, asegúrate de que estea activado (que o ollo non estea riscado) e preme na roda dentada correspondente.
- Ábrese o formulario Automatriculación. É obrigatorio indicar a Chave de matriculación que o alumnado deberá introducir para completar a matriculación. Os datos restantes poden quedar cos seus valores predeterminados. Pulsa no botón Gardar os cambios para rematar.
Restaurar unha copia de seguranza
A restauración das copias de seguranza faise desde o menú de administración dos cursos. Se aínda non tes ningún curso nesta aula virtual, debes crealo primeiro (→Crear un curso novo). Por motivos de seguranza, o profesorado non pode restaurar unha copia de seguranza como un curso novo, posto que, desafortunadamente, ese permiso permitiríalle tamén sobrescribir calquera curso existente na aula.
- Na portada de calquera curso pulsa sobre a roda dentada para abrir o menú de administración do curso e selecciona a opción Restaurar.
- Arrastra desde o teu equipo sobre o cadro de importación a copia de seguranza que queres restaurar, e unha vez rematada a importación, pulsa no botón Restaurar. Alternativamente, selecciona unha das copias de seguranza almacenadas nas áreas de copias de seguranza e pulsa na ligazón Restaurar.
- Paso 1: Confirmar. Revisa os detalles da copia de seguranza cargada e, se é a copia que queres restaurar, pulsa no botón Continuar ao final da páxina.
- Paso 2: Destino. Esta páxina ten tres seccións: Restaurar como curso novo, Restaurar neste curso, e Restaurar nun curso existente. Non podes restaurar a copia como un curso novo, así que quédanche dúas opcións:
- Restaurar neste curso. Selecciona a opción de fusionar contidos ou eliminar o contido do curso actual e pulsa no botón Continuar que está xusto debaixo das opcións.
- Restaurar nun curso existente. Selecciona a opción de fusionar contidos ou eliminar o contido do curso actual e o curso que queres sobrescribir, e pulsa no botón Continuar que está xusto debaixo do cadro de busca de cursos.
- Paso 3: Axustes. Nesta páxina selecciona o que queres incluír na restauración e pulsa no botón Seguinte. En caso de dúbida acepta as opcións predeterminadas.
- Paso 4: Esquema. Nesta páxina podes sobrescribir a configuración do curso e seleccionar os contidos. Fai os axustes desexados e pulsa no botón Seguinte.
- Paso 5: Revisar. Revisa a configuración de restauración. Se todo é correcto, pulsa no botón Executar a restauración; en caso contrario, pulsa en Cancelar para cancelar a restauración, ou en Anterior para modificar as opcións anteriores.
- Paso 6: Proceso. O sistema executa a restauración.
- Paso 7: Completa. Se non houbo erros, verás esta mensaxe: O curso foi restaurado satisfactoriamente . Se preme no botón «Continuar» poderá ver o curso que ven de restaurar.
Eliminar un curso vello
Se queres que o administrador elimine un curso vello que xa non vas usar:
- Na portada do curso pulsa sobre a roda dentada para abrir o menú de administración do curso e selecciona a opción Editar a configuración.
- No cadro Categoría de cursos selecciona Papeleira, ao final da lista.
- No cadro Visibilidade do curso selecciona Agachar.
- Ao final da páxina pulsa no botón Gardar e presentar.
O administrador da aula eliminará o curso na revisión seguinte.
Restabelecer un curso para novo uso
Antes de volver usar un curso co alumnado, é necesario restabelecelo para eliminar o alumnado vello, as tarefas entregadas, as cualificacións das probas, etc. Se, opcionalmente, indicamos unha nova data de inicio, axustaranse tamén as datas das actividades programadas adiándoas o numero de días que medien entre a nova data de inicio e a data vella.
- Na portada do curso pulsa sobre a roda dentada para abrir o menú de administración do curso e selecciona a opción Restabelecer.
- Ábrese a páxina Restabelecer o curso. Vai ao final da páxina e pulsa no botón Seleccione o predeterminado para marcar as opcións predeterminadas.
- Indica as novas datas de inicio e finalización e revisa as opcións marcadas: en caso de dúbida deixa marcadas unicamente as opcións predeterminadas.
- Pulsa no botón Restabelecer o curso para iniciar o proceso. Ao finalizar presentarase un resumo. Pulsa Continuar para volver á portada do curso.
Cambiar o enderezo de correo
Para evitar que o alumnado cambie o seu enderezo de correo, ningún usuario da aula virtual pode cambiar o seu. Os profesores ou profesoras que desexen cambiar o enderezo onde reciben o correo da aula virtual poden pedirllo ao administrador da aula virtual.
Cambiar o editor de texto
- Pulsa enriba do teu nome ou icona para abrir o menú do usuario e selecciona a opción Preferencias.
- Baixo o epígrafe Conta do usuario pulsa na ligazón Preferencias do editor.
- No cadro Editor de texto selecciona entre Editor predeterminado (actualmente, Atto), Editor HTML Atto (o editor novo), Editor HTML TinyMCE (o editor vello), ou Area de texto simple (ningún editor).
- Pulsa no botón Gardar os cambios efectuar o cambio.
Crear etiquetas e engadir ficheiros
A consellería publicou este Videotitorial: Crear etiquetas e engadir ficheiros usando a versión anterior da aula virtual (Moodle 2.6).
Crear tarefas para o alumnado
A consellería publicou este Videotitorial: Crear tarefas para o alumnado usando a versión anterior da aula virtual (Moodle 2.6).
Corrixir tarefas
A consellería publicou este Videotitorial: Corrixir tarefas do alumnado usando a versión anterior da aula virtual (Moodle 2.6).
Crear e xestionar foros
A consellería publicou este Videotitorial: Creación e xestión de foros usando a versión anterior da aula virtual (Moodle 2.6).