O cadáver do Señor García

cartel O cadaver

Soa unha detonación; outra breve pausa e óense dúas detonacións máis, case a un tempo.

Festa de despedida de bacharelato 2017

Por fin publicamos as fotos da festa de despedida do alumndo de 2º curso de bacharelato do ano 2016-17. Pedimos disculpas polo retraso. Pulsa na foto para acceder ao álbum.

RCP 1º bacharelato

Publicamos as fotos da charla-obradoiro sobre reanimación cardiopulmonar (RCP) con médicos do Hospital Álvaro Cunqueiro e alumnado de 1º curso de bacharelato. Pulsa na foto para acceder ao álbum.

Promoción bacharelato 2017

Publicamos as fotos do alumnado de 2º curso de bacharelato do ano académico 2016-17. Pulsa na foto para acceder ao álbum.

A Onda

Publicamos as fotos da representación de a obra de teatro A Onda polo grupo de teatro Spasmo. Pulsa na foto para acceder ao álbum.

Patinaxe sobre xeo

Publicamos as fotos da actividade de patinaxe sobre xeo para alumnado de ESO. Pulsa na foto para acceder ao álbum.