Probas extraordinarias ESA III e IV do alumnado do 1º cuadrimestre

As probas extraordinarias para o alumnado de ESA III e IV matriculado no IES Santa Irene no 1º cuadrimestre celebraranse o venres 14 de maio de 2021 co seguinte horario:

Venres 14 - Aula 10

Datas matrícula ABAU 2021

Matrícula anticipada 7-25 maio
Matrícula ordinaria 20-24 maio
Matrícula extraordinaria 1 xuño

Para máis información consulta o arquivo adxunto. Ánimo!

Convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020-2021

O 22 de abril publicouse no DOG a Orde do 9 de abril de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020-2021 (código de procedemento ED311A).

Pode acceder, a partir da data inicial de presentación de solicitudes, á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A.

Admisión de alumnado para o curso 2021/22. Listaxes provisionais

Con data de hoxe veñen de publicarse no taboleiro do IES Santa Irene as listaxes PROVISIONAIS de alumnado admitido e non admitido para o curso 2021/22.

O prazo de reclamacións é de 5 días a contar desde o seguinte día hábil á publicación.

Publicación definitiva becas bacharelato

Informamos que na páxina do Ministerio de Educación y FP foron publicadas as resolucións definitivas correspondentes ao curso 2020/2021 da Convocatoria Xeral de Bolsas e Axudas ao Estudo para Niveis Postobrigatorios Non Universitarios e da Convocatoria para Alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Calendario fin de curso 2º de bacharelato. Convocatoria Ordinaria e Extraordinaria

Xúntase o calendario de final de curso 2020/21 para 2º de BACHARELATO, convocatoria ordinaria e extraordinaria. Inclúe datas de exames e entrega de notas, prazos de reclamacións e de matrícula para as ABAU e outras novas importantes.

O calendario de exames da convocatoria extraordinaria tanto de alumnos de 2º de bacharelato con pendentes de 1º de bacharelato, como o de materias de 2º de bacharelato.

Avaliación de bacharelato para acceso á universidade (ABAU). Convocatoria ordinaria de matrícula 2021

Xúntase texto da convocatoria ordinaria de matrícula da ABAU deste ano 2021.

Diagnose e seguimento da convivencia escolar

Do 12 ao 29 de abril, ámbolos dous incluidos, toda a comunidade escolar (familias, alumnado, profesorado e persoal non docente) cubrirá un cuestionario (vía internet) proporcionado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade, destinado á actualización dos datos relativos á Convivencia escolar, que permita axustar as respostas educativas e organizativas.

Probas libres 2021. Listaxe provisional de persoas admitidas

Publicadas no taboleiro situado á entrada do instituto as listaxes provisionais de persoas admitidas para a realización das probas libres de ESO, convocatoria de maio.

Por lei de protección de datos, non se dará información telefónica nin a través do correo electrónico.

O prazo para reclamacións é de tres días: 9, 12 e 13 de abril. O día 14 publicarase a relación definitiva.

Notas de corte para o acceso á universidade en Galicia 2020-2021