Blog da biblioteca

Días das escritoras

O 16 de outubro está adicado ás escritoras. Mulleres que escolleron as letras para plasmar as súas ideas, pensamentos, anhelos... as súas historias. Poetas e narradoras, ensaistas e dramaturgas...

Dende a nosa biblioteca quixemos homenaxealas facendo unha lectura no recreo de textos escollidos polo voluntariado da biblioteca. Elas e eles puxeron voz ás súas palabras.

Microrrelatos de premio

nosa biblioteca ten este ano como tema «A roupa». E comezando con esta temática iniciamos os nosos concursos cun de microrrelatos.

Así que se tes interese en escribir ou tes unha idea que sabes que encaixa, participa no concurso de microrrelatos de BiblioRibeira. Hai distintas categorías. Bota un ollo ás bases e comeza a escribir a túa historia.

Podes ver as bases aquí

Xadrez na biblioteca

Os recreos activos están xa integrados na vida da biblioteca do noso centro. Pasapalabra, mes da ciencia, obradoiros de escrita, xogos de mesa... Desta volta temos o xadrez como invitado especial.

Comezamos cunha sesión de partidas simultáneas o pasado xoves 21 de setembro. O número de xogadores non foi pequeno, como tampouco o foi o público que se achegou á biblioteca para ver como se desenvolvían as partidas.

Este só foi o comezo de distintas actividades arredor do xadrez que teremos na biblioteca. O seguinte será un torneo entre o alumnado.

Estamos desexando comezar. Podes ver algunhas fotos no blog de Biblioribeira

Aí vén o maio, de flores cuberto

Outro mes cheo de actividades. Maio chega á nosa biblioteca con moitas e variadas actividades para celebrar o mes das Letras.