Versión para impresora

RECLAMACIÓN ÁS CUALIFICACIÓNS DE 2º DE BACHARELATO E/OU ÁS CUALIFICACIÓNS DAS MATERIAS PENDENTES DE 1º BACHARELATO

 Día 19 de maio Entrega dos boletíns coas cualificacións finais de segundo de bacharelato na biblioteca

10:30:  2º BACHARELATO A

11:00: 2º BACHARELATO B

11:30: 2º BACHARELATO C

As notas serán enviadas tamén por ABALAR o día 18.

 Días 19 e 20 de maio, en horario de 9:00 a 14:00 horas

Presentación de reclamacións Instancia dirixida á Dirección do centro.

Antes de presentar esta reclamación é conveniente que a/o alumna/o fale coa profesora ou profesor para recibir as oportunas explicacións sobre a nota.

 Día 21 de maio de 11:30 a 14:00 horas

Resolución da reclamación presentada. O alumnado recollerá a resolución na secretaría do centro

 Días 24 e 25 de maio, en horario de 9:00 a 14:00 horas

De non estar de acordo coa resolución do departamento, o alumnado poderá solicitar que a dirección remita o expediente de reclamación á Xefatura Territorial, presentando unha nova instancia na oficina do centro.

As reclamacións basearanse nos criterios establecidos na circular 2/2021 (ver arquivo adxunto).

Os modelos para presentar as reclamacións atópanse na circular 2/2021 e tamén estarán na Secretaríado Centro.

As reclamacións serán formuladas polo alumnado no caso de ser maiores de idade e polas súas persoas proxenitoras ou persoas que ostenten a representación legal, no caso de ser menores de idade

A Dirección

Semana da francofonía (22 ao 26 de marzo)

Esta semana dedicámola a coñecer un pouco mellor as culturas que compoñen a gran comunidade francófona mundial. Decoramos o noso centro cos traballos do alumnado dos distintos grupos da materia de francés, con receitas, películas, cancións, libros, etc.

O alumnado de 1º da ESO puido desfrutar dunha sesión de cine en francés, coa película “Le Petit Prince”.

O alumnado de 1º da ESO, 4º da ESO e 1º de Bac fixo unha sesión gourmande, probando os macarons, mentres que o alumnado de 2º e 3º da ESO puido desfrutar dunhas estupendas crêpes preparadas por Bea, na nosa caftería.

Ademais, fixemos un gran desfile de disfraces cos cursos de 2º e 3º da ESO que podedes ver na seguinte ligazón ao noso canal de Youtube:

Vivement le français !

Día do libro

O 23 de abril, para conmemorar o día do libro, o voluntariado da Biblioteca deseñou unha actividade especial para compartir con todo o alumnado do centro. Quixeron levar un pouco da Biblioteca a todas as aulas, así que presentaron as súas recomendacións lectoras a todo o alumnado.

O voluntariado da Biblioteca é un fervedoiro de ideas e proxectos! Pronto vos presentaremos máis.

Admisión Alumnado 2021/2022

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022

1ºBACHARELATO DE HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAIS

-Listaxe provicional de admitidos.

Prazo de reclamacións ata o 23 de abril

Calendario de Admisión 2020-2021

ADMISIÓN DE ALUMNOS ESO e BACHARELATO

CURSO 2021/22

RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS DE ADSCRICIÓN CEP ANTONIO MAGARIÑOS E CORBILLÓN

-Do 11 de xaneiro ao 8 de FEBREIRO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE RESERVA DE PRAZA PARA ALUMNOS DOUTROS CENTROS:

-Do 1 ao 22 de marzo (ambos inclusive).

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE ADMISIÓN (se hai máis solicitudes que prazas vacantes):

-Do 25 de marzo ao 9 de abril

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS:

-Até o 25 de abril.

PRAZOS PARA A PRESENTACIÓN DE RECLAMACIÓNS:

-5 días hábiles, desde a publicación da listaxe provisional

PUBLICACIÓN DEFINITIVA:

-Antes do 15 de maio.

RESERVA FORA DE PRAZO

-Do 23 de marzo ao 18 de maio

FORMALIZACIÓN DE MATRICULA PARA OS ALUMNOS/AS ADMITIDOS/DAS:

-Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

-Do 1 ao 10 de setembro.

Para consultar a NORMATIVA RELACIONADA prema aquí

Premios de debuxo contra a LGTBIfobia da asociación Arelas

As alumnas de 4°ESO Iria Varela e Blanca Fernández fanse co 1° e 2° premio do certame de Ilustración contra a LGTBIfobia, na categoría de maiores de 13 anos convocado pola asociación ARELAS.
Parabéns ás dúas, e tamén a Cristian, profesor do centro, que alentou a participación
Os traballos gañadores están actualmente expostos na entrada do instituto e tamén se poden ver na páxina web da asociación.

11 DE FEBREIRO, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Este xoves 11 de febreiro celebraremos o Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia cunha exposición nos corredores do centro dos traballos sobre este tema realizados polo alumnado de 3º da ESO.

Ademais, na Biblioteca poderedes acceder a unha selección de obras arredor desta temática.

Esperamos que as desfrutedes. Vémonos na Biblio!

CLUBE DE LECTURA

Este ano, o Club de Lectura do IES Ramón Cabanillas transpórtanos aos lugares máxicos dos nosos libros. Percorreremos distintas xeografías que poremos en común xuntos, a través das nosas lecturas.

Os libros escollidos son os seguintes:

Reckless. Carne de pedra, de Cornelia Funke

Migratoria, de Andrea Fernández Maneiro

A praia dos afogados, de Domingo Villar

Viaxamos xuntos nas nosas Xeografías Lectoras.

Entrega dos diplomas do certame de composición para os 21 DÍAS CO GALEGO

A Directora Lorena Amarelle entrega os diplomas á gañadora do certame de composición, Naomi Rey Rey de 4º ESO, pola súa canción "Vento nas velas", é os representantes dos tres proxectos recoñecidos cun accesit polo seu mérito e interese.

Toda a información no blog do Equipo de Dinamización Lingüística.