NOVAS (actualizado 30/11/2021)

CONCURSO-EXPOSICIÓN PRATOS TERRORÍFICOS DE SAMAÍN

Este ano decidimos probar os vosos dotes culinarios e a imaxinación á hora de preparar pratos terroríficos para festexar o Samaín o vindeiro venres 29 de outubro.

Se eres unha persoa atrevida e imaxinativa, anímate a participar. Podes consultar as bases no seguinte documento: Ligazón bases concurso.

Prato terrorífico

Ademais, se non tes a plantilla para rechear os datos básicos da receita, podes descargalo nesta ligazón.

Se eres alumnado de ESO, deberás entregar a receita a través da Aula Virtual, en Dinamización Lingüística.

O resto de alumnado pode enviala ao enderezo:

linguagalega.iescastrodauz@gmail.com

PROXECTO FP BÁSICA

8 DE MARZO. DÍA DA MULLER

O alumnado de FP Básica de Informática de Oficina do IES Plurilingüe Castro da Uz das Pontes, vén de desenvolver un innovador proxecto, no que mestura arte, investigación e multimedia, todo iso aderezado coa sensibilidade das nosas e dos nosos artistas.

O resultado son estas espectaculares obras, nas que retrataron e pintaron catro persoas escollidas en votación polo alumnado e que representan ámbitos moi diferentes, que por suposto, están protexidas con máscaras imprescindibles en tempos de pandemia.

As elixidas foron catro mulleres:  Rosalía de Castro, Malala, Frida Kahlo e A rapaza da Perla.

Cada cadro contará cun código QR que permite acceder a un vídeo explicativo do proceso creativo, así como información sobre a persoa retratada.

Vídeo promocional ESO

IES Plurilingüe Castro da Uz 2021

"Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia"

Xoves 11 de Febreiro

Este ano non poderemos contar coa visita presencial dunha muller científica no noso centro, pero imos dar visibilidade a este día proxectando o seguinte vídeo

Cartaz das conmemoracións do Díoa Internacional da Muller e a Nena na Ciencia deste ano.

Despois de todo un trimestre de clase chegamos a este merecido descanso de Nadal con bos resultados no que ten que ver coa contención da pandemia dentro do instituto.

Isto é froito da responsabilidade colectiva, tanto dentro do centro coma no ámbito familiar. Debemos seguir insistindo nas medidas de precaución para poder afrontar o segundo trimestre con éxito. Temos que protexernos disto todos xuntos, paso a paso, e aínda queda un longo camiño por andar ata voltar á desexada normalidade.

No nome de todo o equipo profesional do IES Plurilingüe Castro da Uz desexámosvos unhas Boas Festas!!!. Unha aperta e moita saúde!!!

Vémonos o vindeiro venres, 8 de xaneiro de 2021.

Bo Nadal

Postal de Celia Alvariño, 3º ESO

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

Destinadas a persoas que non reunen os requisitos académicos para acceder a un ciclo formativo. No caso de superala, o/a participante podería matricularse nun ciclo formativo.

Inscrición para a proba de ciclo superior: do 18-Feb ao 3-Mar

Inscrición para a proba de ciclo medio: do 15 ao 26 marzo

Calendario completo

Máis información

CURSOS AFD 2021

(Accións formativas para desempregados/as)

Comezo inmediato dos seguintes cursos:

• TMVG0109 Operacións auxiliares de mantemento en electromecánica de vehículos - Nivel I - 328 horas

• FMEC0108 Fabricación e montaxe de instalacións de tubaxe industrial - Nivel II - 608 horas

Infórmate no 881930001, na Secretaría do instituto ou na Oficina de Emprego (INEM)

DELF Scolaire 2021

• Para alumnado de ESO
  • Matrícula na Secretaría do centro ata o 26 de febreiro
  • Certificación do nivel de Francés pola Aliaza Francesa
  • Máis información

ADAPTACIÓNS PROTOCOLOS E PLANS IES PLURILINGÜE CASTRO DA UZ

04/10/2020

DOCUMENTACIÓN IMPORTANTE

26/09/2020

ORDES E PROTOCOLOS OFICIAIS

A continuación podedes consultar toda a documentación oficial referente á organización do curso 2020-2021

26/09/2020

EDUEMPRENDE. CONCURSO ATRÉVETE A TER UNHA IDEA

Xa coñecemos as gañadoras do concurso “Atrévete a ter unha idea” do programa Atrévete 2020 de fomento do emprendemento, no que participa por cuarto ano consecutivo o IES Plurilingüe Castro da Uz, trátase de dúas alumnas de 1º ESO:

NOA FERREIRO BELLAS

LAURA VISPALIA DÍAZ

Parabéns as gañadoras e grazas a todos os participantes!!!

Ao comezo do vindeiro curso teremos a entrega de premios.

Agradecemos enormemente a colaboración e participación da Asociación de Empresarios SEARA neste atractivo proxecto, así como á profesora Amparo Bermúdez e ao director José Antonio López que o coordinaron no centro.

CALENDARIO EXAMES FINAIS CICLOS FORMATIVOS

Achegamos as datas dos exames finais dos diferentes ciclos formativos:

CONCURSO ATRÉVETE A TER UNHA IDEA

O concurso "Atrévete a ter unha idea " do programa Eduemprende segue adiante.

O noso centro vai participar con todo o alumnado de 1ºESO que presentou as súas ideas
15/05/2020

GALICIENCIA 2020

Debido a que xa se cubriron as 100 prazas dispoñibles para o 1º campamento tecnolóxico online de Galicia que promove Tecnópole... ‼️! VAISE CELEBRAR UNHA 2ª QUENDA do 20 ao 31 de xullo ‼️