Novas (actualizado 04/07/2020)

EDUEMPRENDE. CONCURSO ATRÉVETE A TER UNHA IDEA

Xa coñecemos as gañadoras do concurso “Atrévete a ter unha idea” do programa Atrévete 2020 de fomento do emprendemento, no que participa por cuarto ano consecutivo o IES Plurilingüe Castro da Uz, trátase de dúas alumnas de 1º ESO:

NOA FERREIRO BELLAS

LAURA VISPALIA DÍAZ

Parabéns as gañadoras e grazas a todos os participantes!!!

Ao comezo do vindeiro curso teremos a entrega de premios.

Agradecemos enormemente a colaboración e participación da Asociación de Empresarios SEARA neste atractivo proxecto, así como á profesora Amparo Bermúdez e ao director José Antonio López que o coordinaron no centro.

CALENDARIO EXAMES FINAIS CICLOS FORMATIVOS

Achegamos as datas dos exames finais dos diferentes ciclos formativos:

CONCURSO ATRÉVETE A TER UNHA IDEA

O concurso "Atrévete a ter unha idea " do programa Eduemprende segue adiante.

O noso centro vai participar con todo o alumnado de 1ºESO que presentou as súas ideas
15/05/2020

GALICIENCIA 2020

Debido a que xa se cubriron as 100 prazas dispoñibles para o 1º campamento tecnolóxico online de Galicia que promove Tecnópole... ‼️! VAISE CELEBRAR UNHA 2ª QUENDA do 20 ao 31 de xullo ‼️