Tarefa 2: Proxecto carraca luminosa

Programando unha carraca luminosa

1. Proposta de traballo:

Deseñar unha serea multicor na que se  iluminen os LED inseridos  na placa e soe unha melodía cando axitemos a placa.

2. Ordes básicas:

Atoparalas, igual que en Scratch, ordenadas por cores:

explicación gráfica das ordes básicas

3. Programar a secuencia de cores:

Selecciona os seguintes dous bloques

secuencia de código

4. Repetir a secuencia de cores:

Selecciona o bloque "Repetir" e colócao encima ata que vexas que inclúe os bloques azuis.

secuencia de código

5. Selecciona o son

Escolle un son para a túa carraca luminosa (poderías compoñer a música, pero iso deixámolo para máis adiante...)

secuencia de código

6. Zarandea o simulador da placa

Ou preme o botón de "Shake" para probar se o teu programa funciona:

secuencia de código

6. Carga o programa na túa placa Adafruit

Unha vez que o teu programa estea rematado e funcione ben, é hora de cargalo nunha placa controladora.

secuencia de código