Portas abertas Vila Laura

Debido á situación actual este ano non haberá xornada de portas abertas presenciais pero sí que podedes facer unha pequena visita virtual ao noso centro.

BENVIDOS A VILA LAURA

Nesta escola impártese o 2º Ciclo de Educación Infantil (4º,5º e 6º)cun total de 12 unidades.

É unha escola aberta a todo tipo de culturas, que potencia a convivencia e promove o desenvolvemento integral dos nenos/as e establece relacións sociais e afectivas con toda a Comunidade Educativa.

Menús comedor mes de marzo

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús de comedor de marzo.

ADMISIÓN ALUMNADO e VACANTES

O PRAZO PARA PRESENTAR SOLICITUDES DE ADMISIÓN ALUMNADO É DO 1 AO 22 DE MARZO.

O HORARIO DE SECRETARÍA É DE 9 A 10 E DE 13 A 14 H.

NO VÍDEO EXPLICATIVO QUE TEDE NA NOSA WEB PODEDES ACCEDER Á INFORMACIÓN RELATIVA AO PROCESO.

NA PÁXINA WEB www.escolasvigo.org tedes a opción de poñer o voso enderezo para saber en qué zona educativa está o voso domicilio ou traballo.

RECORDADE QUE PODEDES CUBRIR A SOLICITUDE A MAN (tedes o arquivo en adxuntos) OU CUBRILA A TRAVÉS DA WEB www.edu.xunta.es/admisionalumnado   e ademais adxuntar para poder comprobar o requisito de idade o:

- FOTOCOPIA LIBRO DE FAMILIA    OU

-DNI DO ALUMNO/A SOLICITANTE

IMPORTANTE:

• NON CUBRIR EN MAIÚSCULAS
  • NO CASO DE NON TER CERTIFICADO ELECTRÓNICO DEBERÁ IMPRIMIRSE A SOLICITUDE E ENTREGAR NO CENTRO.
  • NO CASO DE TER QUE BAREMAR SOLICITAREMOS A DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA NECESARIA QUE NON POIDA SER COMPROBADA DE XEITO AUTOMÁTICO.

Menús de comedor mes de febreiro

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús   correspondentes a este mes

Reserva de praza Fleming curso 21-22

O prazo de presentación de solicitudes  para o noso centro adscrito abrangue dende o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro , pódese cubrir a man (podedes descargar o anexo nos adxuntos) ou ben (RECOMENDABLE) facelo a través da aplicación

Solicitudes-Reserva-Crear

• Opción A. Cubrir o formulario na aplicación, unha vez confirmado e impreso firmalo ambos proxenitores e presentalo no centro.
  • Opción B. Cubrir o formulario na aplicación e presentalo na sede electrónica.

Panxoliñas

BO NADAL E PRÓSPERO 2021!!!!

Aquí vos deixamos as nosas panxoliñas de 3, 4 e 5 anos.Bicos de mazapán!!!!

Menús comedor mes de Decembro

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús

Menús comedor de Novembro

Nos arquivos adxuntos podedes descargar os menús deste mes