« Mércores Maio 15, 2024 »
Mér
Start: 15/05/2024 00:00
End: 15/05/2024 00:59

Hoxe, 15 de maio, celebramos o Día Internacional das Familias! No noso centro rural agrupado de educación infantil e educación primaria, queremos honrar a todas as familias que nos rodean. Sabemos que cada familia é única e especial, e a súa diversidade enriquece a nosa contorna escolar e, sobre todo, a aprendizaxe do noso alumnado.

Para conmemorar este día tan especial, preparamos un pequeno obsequio con moito agarimo: un xabón artesanal e unha chapa exclusiva de Polos Creativos, todo impregnado co encantador aroma da lavanda. Este detalle é un símbolo da nosa gratitude e aprecio polas familias que forman parte da nosa comunidade educativa.

A lavanda, coa súa fragrancia calmante e as súas propiedades relaxantes, representa o amor e o coidado que cada familia ofrece a súa cativada. Lémbranos que, sen importar a súa forma, cada familia é un piar fundamental na vida dos nosos pequenos.

Grazas por ser parte desta gran familia escolar! Sigamos celebrando e valorando a diversidade, porque cada familia é unha peza esencial no gran mosaico da nosa comunidade educativa. Medramos Contigo.