Traballando nos blogs en websdinámicas. Introducción

Documentación sobre os blogs e o seu funcionamento en Drupal

Licencia Creative Commons

Traballando nos blogs en websdinámicas. Introducción por websdinamicas en colaboración con CEIP Francisco Vales Villamarín se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España.

Basada en una obra en www.edu.xunta.es.

5. Modificación de datos persoais

Unha vez que teñamos iniciada a sesión podemos acceder aos nosos datos de usuario e personalizalos.

Como os datos de acceso ao espazo web foron creador por outras persoas (administradores) debemos de cambiar, cando menos, o contrasinal que nos outorgaron para personalizalo e poder lembrarnos del nas futuras ocasións.

Para acceder aos nosos datos de usuario e poder modificalos debemos buscar nos menús laterais (esquerda ou dereita) o menú de Navegación (menú que leva por título o noso Nome de usuario) e nel atoparemos un enlace que di A miña conta.

Por exemplo, se o meu nome de usuario é 'profe1' o meu menú de usuario aparecería así:

a miña conta

Ao premer no enlace 'A miña conta' accederemos á paxina de datos do usuario.

Na parte superior podemos atopar outro enlace que di 'Editar'. Prememos sobre este enlace para entrar na ficha de edición e modificación dos nosos datos de usuario.

editar datos usuario

Como xa dixemos é recomendable cambiar o contrasinal inicial por motivos tanto de seguridade como de comodidade do propio usuario.

Vexamos como facelo:

editar datos de usuario 2

Ao entrar na ficha de Edición veremos que temos un campo onde aparece o noso contrasinal (si non está correcto tamén sería o momento de correxilo) e un pouco máis abaixo aparecen dous campos baleiros: Contrasinal e Confirmar contrasinal.

Se dexesamos cambiar o contrasinal tan só debemos de escribir a nova nos dous campos. Se os deixamos en branco mantense o contrasinal actual.

Se o administrador así o ten configurado podemos tamén modificar o noso de usuario dende esta mesma pestana asi como o noso enderezo de correo electrónico (onde recibiremos as notificacións da páxina: ultimos contidos publicados, modificacións, comentarios enviados polos alumnos etc.)

editando perfil e nome de usuario

Basta simplemente con poñer o nome de usuario que desexemos (o primeiro caracter non pode ser un espazo en branco) e a conta de correo na que desexemos recibir as notificacións.

nome de usuario cambiado

Tamén podemos realizar outras configuracións nesta ficha de edición da nosa conta, como seleccionar o idioma da interface, poñer unha sinatura (que aparecerá logo nos envíos dos comentarios que fagamos) ou cambiar o fuso horario.

editar datos usuario 3

Tamén podería aparecer a opción de cambiar o tema ou apariencia da web. Con esta opción cada usuario podería empregar o tema desexado dentro dos ofertados polos administradores.

Se os administradores só ofertan un tema, xa non teremos posibilidade de elixir.

ver perfil de usuario

Tameń podemos acceder aos axustes de configuración das notificacións onde deberemos indicar se activamos ou non o servizo de avisos, se queremos que nos avise dos novos contidos publicados, o formato do contido (só títulos, títulos e cabeceiras ou texto completo) e os comentarios enviados (xeralmente polos alumnos).

Esta opción é fundamental se imos a traballar en colaboración cos alumnos e debemos administrar os comentarios que envian aos artigos publicados.

axustes de notificación

Unha vez activada esta opción cada vez que se execute o CRON [1] recibiremos un correo na conta que especificamos no principio avisandonos das últimas publicacións e/ou comentarios segundo teñamos establecido.

Para confirmar os cambios efectuados debemos de premer sobre o botón Enviar situado no fondo da páxina.

Feitos estes pasos, xa estamos en condición de empezar a publicar contidos dentro do espazo Web.

Na pestan "Personal Files" podemos levar copntrol sobre os arquivos (imaxes, pdf etc) que subimos á páxina .

Tamén podemos subir dende aqui arquivos para empregalos posteriormente (esta opción se explica con mais detalle no seguinte tema deste curso)

[1] O proceso de lanzamento do CRON é automatico e se lanza todos os días na madrugada, aínda que o administrador da web pode executalo manualmente