ALUMNADO DO CPI MANUEL SUÁREZ MARQUIER PARTICIPA NA GRAVACIÓN DUN DISCO DE MÚSICA GALEGO-PORTUGUESA

O CPI Manuel Suárez Marquier participa na II edición de Meniños Cantores impulsado pola Asociación Ponte nas Ondas. Trátase dunha iniciativa que ten como finalidade poñer en valor o patrimonio cultural de Galicia e Portugal. Participan neste libro-disco dezasete centros educativos das dúas beiras do Miño.

O alumnado de segundo de primaria ponlle voz ao tema tradicional O Xastre Coxo, no que tamén ten un papel destacado como percusionista o alumno de terceiro de primaria Papa Samba Kamara.

Hoxe acompañounos na gravación a cantante galega Lucía Pérez que no ano 2011 representou o Estado Español no festival de Eurovisión.

Ponte_nas_Ondas

Preme aquí para ver as fotos e vídeos da gravación.

O alumnado de 3º EP visita o Concello

O martes 27 de abril o alumnado de 3º EP foi recibido pola alcaldesa do Rosal, Ánxela Fernández.

O alumnado está a traballar as institucións e non só visitaron o Concello senón tamén a Biblioteca Pública.

Alcaldesa 3º EP

Preme aquí para ver as fotos da visita.

O alumnado de 4º ESO plástica colabora na imaxe corporativa do Concello

O martes 20 de abril a alcaldesa do Rosal, Ánxela Fernández, presentou o novo logo do Concello na Praza do Calvario na que estivo acompañada polo alumnado de 4º ESO do CPI que colaborou elaborando os pictogramas da imaxe corporativa do Concello.

Alcaldesa imaxe corporativa

Preme aquí para ver as fotos da presentación e aquí para ler a noticia na páxina web do Concello.

Cribado COVID-19 a rapaces e rapazas de 12-17 anos en farmacias da provincia de Pontevedra

A Consellería de Sanidade, xunto co Colexio de Farmacéuticos de Pontevedra, organizan un CRIBADO COVID-19 para poboación de 12 (cumpridos) a 17 anos QUE SEXAN ASINTOMÁTICOS.

Hai que acudir á farmacia, non ten por que ir o menor, poden ir os seus responsables, levando a tarxeta sanitaria do rapaz/a.

Alí fírmase un consentimento informado. Os xoves de 16 e 17 anos só terán que ir se deciden asinalo eles mesmos.

Na farmacia solicitaráselles un teléfono de contacto e daráselles as indicacións necesarias para realizar a proba.

Só poden realizar o cribado os rapaces e rapazas que teñan tarxeta de servizo sanitario do SERGAS.

Poden realizar a proba nas farmacias de O Rosal, pero tamén noutras de calquera concello pontevedrés.

Por favor, participade o maior número posible de familias. É moi importante para a saúde dos centros educativos ter información de posibles positivos, sobre todo agora que a Semana Santa pode ter os seus efectos.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

A Dirección.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.