Días non lectivos

luns 17 de maio

e o

martes 18 de maio

son días non lectivos no centro.

ALUMNADO DO CPI MANUEL SUÁREZ MARQUIER PARTICIPA NA GRAVACIÓN DUN DISCO DE MÚSICA GALEGO-PORTUGUESA

O CPI Manuel Suárez Marquier participa na II edición de Meniños Cantores impulsado pola Asociación Ponte nas Ondas. Trátase dunha iniciativa que ten como finalidade poñer en valor o patrimonio cultural de Galicia e Portugal. Participan neste libro-disco dezasete centros educativos das dúas beiras do Miño.

O alumnado de segundo de primaria ponlle voz ao tema tradicional O Xastre Coxo, no que tamén ten un papel destacado como percusionista o alumno de terceiro de primaria Papa Samba Kamara.

Hoxe acompañounos na gravación a cantante galega Lucía Pérez que no ano 2011 representou o Estado Español no festival de Eurovisión.

Ponte_nas_Ondas

Preme aquí para ver as fotos e vídeos da gravación.

O alumnado de 3º EP visita o Concello

O martes 27 de abril o alumnado de 3º EP foi recibido pola alcaldesa do Rosal, Ánxela Fernández.

O alumnado está a traballar as institucións e non só visitaron o Concello senón tamén a Biblioteca Pública.

Alcaldesa 3º EP

Preme aquí para ver as fotos da visita.

O alumnado de 4º ESO plástica colabora na imaxe corporativa do Concello

O martes 20 de abril a alcaldesa do Rosal, Ánxela Fernández, presentou o novo logo do Concello na Praza do Calvario na que estivo acompañada polo alumnado de 4º ESO do CPI que colaborou elaborando os pictogramas da imaxe corporativa do Concello.

Alcaldesa imaxe corporativa

Preme aquí para ver as fotos da presentación e aquí para ler a noticia na páxina web do Concello.

Actividades realizadas

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.