25N

A Mata non Mata

Xa temos a primeira curta contra a desigualdade de xénero, feita polo alumnado de 3º de ESO no marco do obradoiro Claqueta Violeta, proposto polo Concello de O Rosal e Talentea a noso departamento de plástica.
Parabéns a Irene, Lara, Román e Zaira polo voso traballo!

O borboriñar das insuas - gañadora

Temos a inmensa honra de anunciarvos que a película gravada no noso CPI hai dous cursos, como parte do Plan Proxecta "Cinema en curso", foi gañadora como mellor película documental na categoría de 0-16 anos no Festival de Cine de Dubrovnik.

Cartel Dubrovnik

Baixo a coordinación da nosa compañeira Lara e a dirección da cineasta Jaione Camborda, un equipo de profesorado de Primaria e Secundaria, xunto con alumnado de PMAR (os verdadeiros protagonistas da aventura), empregaron un curso para aprender cine, amar o cine dende a aula, e practicalo na nosa contorna máis inmediata.

O resultado foi unha fermosa película con alta carga poética, de silencios significativos, que pon de relevo o encontro entre Galicia e Portugal, a través da presenza do Miño que os une.

Esta foi a valoración do xurado:

Esta película consegue retratar de forma contundente e ao mesmo tempo lírica e poética a zona transfronteriza de España e Portugal, que durante séculos viviu en harmonía coa natureza, as persoas e as circunstancias históricas; esta zona non deixa de ser unha inspiración coa súa excepcional beleza, que os autores da película transmitiron en cada fotograma dunha maneira sinxela pero impactante.

Estamos especialmente felices porque foi, en última instancia, unha intensa experiencia pedagóxica cun grupo de rapaces e rapazas que, non tendo fe en si mesmos ao comezo, chegaron a demostrarse o que podían dar de si. Por ese motivo, parabéns, Lara, e resto dos compañeiros/as, por facer un soño realidade, e por introducir algo tan importante como o cine na normalidade do noso centro. GRAZAS!!!

Podedes ver a película aquí:

O borboriñar das insuas

Malia a pandemia, no noso CPI temos boas novas para contar!!!

O borboriñar das insuas, filme realizado durante o curso 2018-2019 por alumnado de 3º ESO PMAR do noso centro foi seleccionado para o Dubrovnik Film Festival (DUFF) que terá lugar dende o día 19 de outubro ata o 25 de outubro.

A curta seleccionadafoi feita a través do Plan Proxecta Cinema en Curso, que en Galicia está coordinado polo Centro Galego de Artes da Imaxe (CGAI) e que nace na asociación A Bao A Qu .

Cinema en curso é un programa pedagóxico de cine nas escolas e institutos no que o CPI participa dende 2017.

Iniciouse en 2005 en Cataluña e actualmente desenvólvese en Galicia, Madrid, Euskadi, Arxentina, Chile e Alemaña.

Ten dous grandes obxectivos:

• Propiciar o descubrimento por parte dos nenos e rapaces do cine, entendido como arte, creación e cultura.
  • Desenvolver a creación cinematográfica no contexto educativo.

Este curso benefícianse deste programa o alumnado de 6º EP.

Parabéns a todo o equipo de cinema en curso e moi en especial aos 8 ex-alumnos creadores da fantástica curtametraxe O borboriñar das Insuas.

Parabéns Miguel, Naiara, Marcos, Naomi, David, Martín, Manuel e Paula!

Parabéns ao alumnado e ao profesorado implicado en dito proxecto!!!

Grazas polo voso traballo!

CALENDARIO 2021

Un ano máis traballamos no noso calendario.

Este ano fixámonos nos nosos poetas. A partir de exemplos visuais e do estudo da súa obra crearemos o noso calendario utilizando diferentes técnicas: colaxes, fotografías superpostas...

Aquí abaixo tedes as bases e a escolma de poetas elixid@s con información sobre a súa obra.

Agardamos as vosas achegas!!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.