CONVOCATORIA DAS BECAS DO MEFPD PARA O CURSO 2024/25

Dirixidas ao alumnado que o curso 2024-25 vai estudar:
- BACHARELATO.
- FP de grao medio e superior (CICLOS).
- FP BÁSICA.
- Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores.
- Ensinazas de idiomas en Escolas Oficiais
- Ensinanzas deportivas.

Prazo: do 19 de marzo ás 9 h, ao 10 de maio ás 15 h.

É importante que o alumnado pida a beca neste prazo aínda que non saiba o que vai estudar nin onde nin se vai seguir estudando xa que, doutro xeito, non a poderá pedir para o curso 24-25. Solicita a túa beca aínda que non saibas o que vas a estudar ou incluso se vas ou non a estudar.

O alumnado de ESO que teña intención de facer FP básica tamén debe solicitar a beca neste prazo.

Se cambia de opinión dos estudos que quere realizar, terá un prazo para modificar a solicitude.

Máis información en:

Pasos para solicitala: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/fp-bachillerato-otros/como-solicitarla.html#pasos-para-solicitarla

MEFPD: Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes.

.

Cambio na ruta EIRAS

Comunícannos dende a empresa de autobuses ATSA que, debido a diversos traballos de formigonado que se realizarán nunha determinada zona da estrada, esta estará cortada ao tráfico na ruta de EIRAS, dende o día 19/03/2024 ata o 08/04/2024

Por ese motivo, infórmannos de que para o alumnado afectado haberá uns novos puntos de recollida durante este tempo:

• Na parada das bodegas do alto de Tabagón, subindo (estrada xeral 550) ás 8:30 horas.
  • Os da parte de abaixo, Tabagón na parada da liña de abaixo (man dereita) ás 8:33 horas.

.

8M: A Voz das Mulleres

O voluntariado da biblio de 5.º EP coordinado polas profes Olaia, Elvira e Chus argallou esta selección musical de mulleres para dar voz ao 8M.

8M - 5º EP

Na presentación achegada preme sobre cada unha das imaxes e accederás ao vídeo da canción. Tamén podes escoitalas na playlist creada en Spotify.

Ficheiros anexos: A VOZ DAS MULLERES 8M

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como os de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.

Prazo: do día 1 de marzo ao 20 de marzo.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

- vía telemática na aplicación informática creada para tal fin no Portal Educativo: AdmisiónAlumnado.

- cubrila informática ou manualmente e presentala no centro educativo onde vai matricularse para o curso 2024-2025: Anexo II.

Máis información: Info reserva praza bacharelato 24-25

Ficheiros anexos: Anexo II - ED550B-G

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.