Concurso fotográfico matemático

Os departamentos de Ed. Plástica e Matemáticas convocaron no 2º trimestre  o Concurso  fotográfico  matemático2015. Imos a explicalo:

En qué consiste?

Tomar unha imaxe fotográfica que faga referencia a un concepto relacionado coas Matemáticas.

Descargala e enviala ao seguinte email: concurso.fotografico.mates@gmail.com . En dito email especificarase:

1.- Título da fotografía

2.- Breve descrición da idea que se quere reflectir coa fotografía.

3.- Nome completo, curso e grupo do autor/a da mesma (só unha persoa)

4.- Lugar físico onde foi tomada a imaxe.

Unha persoa pode enviar máis dunha imaxe.

Serán automáticamente descalificadas aquelas fotografías que non sexan orixinais do autor (é dicir, descargadas da rede ou calquera outro lugar).

Quen pode e debe participar?

Todo o alumnado da E.S.O. do C.P.I. Cernadas de Castro.

En qué datas?

O prazo para o envío de fotografías rematará o venres 9 de abril de 2.015.

Premios

Nomearase un xurado composto polo profesorado dos departamentos de Matemáticas e Plástica (organizadores do concurso) e por outros profesores de materias afíns. Valoraranse aspectos como a orixinalidade da imaxe e do título da fotografía así como a súa adecuación e a relación cos conceptos matemáticos que encerra. Para elo terase ademáis en conta o curso ao cal pertenza o autor/a da instantánea.

Os gañadores recibirán os seguintes premios:

Primeiro premio: Tablet

Segundo premio: Cámara dixital

Terceiro premio: Ipod

Nas seguintes presentacións con diapositivas podedes ver as fotografías achegadas polo alumnado. En breve coñeceremos aos gañadores. Sorte a todos e a todas!

AdxuntoTamaño
Concurso de fotografía matemática 1º ESO.pps7.5 MB