Educación Plástica Visual e Audiovisual.

Educación Plástica , Visual e Audiovisual é un instrumento esencial no noso tempo, posto que a maior parte dos estímulos que percibimos na nosa cultura son estímulos visuais ou táctiles que proveñen tanto da natureza como da actividade de creación humana. Ao vivir inmersos nunha cotidianeidade de obxectos, de arquitectura, de deseño gráfico, deseño industrial, imaxes visuais transmitidas por medios como o cine, a televisión, o vídeo, a fotografía, etc...créase unha necesidade evidente de desenvolver nos alumnos capacidades de análise, crítica e apreciación de imaxes que lles permitan asimilar o entorno social e plástico cunha actitude reflexiva. É decir, que se fai necesaria unha educación que lles axude a ter unha visión máis profunda da realidade e non só unha visión sesgada e relativizada da mesma.


"Educación Plástica , Visual e Audiovisual" é un instrumento esencial no noso tempo, posto que a maior parte dos estímulos que percibimos na nosa cultura son estímulos visuais ou táctiles que proveñen tanto da natureza como da actividade de creación humana. Ao vivir inmersos nunha cotidianeidade de obxectos, de arquitectura, de deseño gráfico, deseño industrial, imaxes visuais transmitidas por medios como o cine, a televisión, o vídeo, a fotografía, etc...créase unha necesidade evidente de desenvolver nos alumnos capacidades de análise, crítica e apreciación de imaxes que lles permitan asimilar o entorno social e plástico cunha actitude reflexiva. É decir, que se fai necesaria unha educación que lles axude a ter unha visión máis profunda da realidade e non só unha visión sesgada e relativizada da mesma.

"Educación Plástica , Visual e Audiovisual" é un instrumento esencial no noso tempo, posto que a maior parte dos estímulos que percibimos na nosa cultura son estímulos visuais ou táctiles que proveñen tanto da natureza como da actividade de creación humana. Ao vivir inmersos nunha cotidianeidade de obxectos, de arquitectura, de deseño gráfico, deseño industrial, imaxes visuais transmitidas por medios como o cine, a televisión, o vídeo, a fotografía, etc...créase unha necesidade evidente de desenvolver nos alumnos capacidades de análise, crítica e apreciación de imaxes que lles permitan asimilar o entorno social e plástico cunha actitude reflexiva. É decir, que se fai necesaria unha educación que lles axude a ter unha visión máis profunda da realidade e non só unha visión sesgada e relativizada da mesma.