OFERTA DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DA ANPA O FORTE PARA O CURSO 2023/24

Información das actividades extraescolares para este novo curso 23/24:
Puede ser una imagen de texto que dice "LUNS MAR MARTES MERCORES XOVES Cursos nfantil Primaria Infantil Primaria Infantil Primaria Infantil Primaria (1° a 3°) 14:30 -15:25 Actividade Cocina Pandeireta grupo 1 Judo grupo 1 Fútbol sala Judo grupo 2 Infantil Primaria Pandeireta grupo 2 Infantil- Primaria Zumba Primaria N.T e mecanografía 1 Primaria: 1° a 3° VENRES 15:30 16:30 Actividade Cursos LUNS Fútbol sala Primaria: 4° a 6° MERCORES Baloncesto Primaria VENRES N.T mecanografía 2 Primaria: 4°"

Estamos preparando para ofertar tamén a actividade de futbol Gaélico para 5º e 6º de Primaria e secundaria. Xa vos informaremos cando se poña en marcha.

Custe das actividades:

Cociña: 25 € mes.   Grazas á colaboración do Concello de Boqueixón, durante a actividade, todo o alumnado disporá dun portaalimentos para o transporte das elaboracións que terá que devolver ao final de curso
Pandeireta: 20 € mes
Judo: 15 € mes
Fútbol sala: 20 € mes
Zumba: 20 € mes
Novas Tecnoloxías e mecanografía: 25 € mes
Baloncesto: 20 € mes

A partir da inscrición nunha segunda actividade por familia descontarase 2€ por actividade. Tódalas actividades teñen un recargo de 5€/mes para as familias non socias.

Datas importantes:

- Prazo de inscrición: ata o luns 25 de setembro.

- Publicación das extraescolares nas que se formou grupo (mínimo 8): xoves 28 de setembro.

- Comezo das actividades: luns 2 de outurbro.

- Fin das actividades: venres 31 de maio.

Enlace para a inscripción nas actividades (é preciso cubrilo ainda que xa cubrirades a enquisa de interese enviada o 1 de agosto):  https://docs.google.com/forms/d/1oS-5KjVgMOXPiDRqFf-AT1y_Z64LO1fppY_pWfqyO38/edit

Recordade que tedes que cubrir o documento adxunto para autorizar a domicialización bancaria e subilo cando cubrades o formulario (vale cunha foto)

Enviamos tamén o recordatorio do enlace para facervos familias socias: https://docs.google.com/forms/d/1PJuqGuLfu01yhIluDVO2XTKgfW78_qwnFmbi6emd7Go/edit?usp=drive_web
Un saúdo
A Directiva da ANPA O FORTE.
Domiciliacion-bancaria.pdf78.9 KB