BENVIDA AO NOVO CURSO. ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

Cun pouco de retraso e moito traballo, por fin podemos anunciarvos que a ANPA " O Forte" do CPIP Antonio Orza Couto, dispón dunha páxina web:

www.anpaoforte.com

que nos vai servir para informarvos e organizar as actividades extrescolares de cada curso escolar e como medio de difusión de toda aquela información que nos chegue e que poida ser do voso interese.

Invitámosvos a que entredes, vexades o contido e nos axudedes a difundila.

En relación ás actividades extraescolares deste Curso escolar 2022/23 son as que seguen (podedes ampliar a info en www.anpaoforte.com)

-Prazo de inscrición: do 22 ao 30 de setembro

-Publicación das actividades extraescolares nas que se formou grupo: 2 de outubro.

-Comezo das actividades: 3 de outubro.

(Informarémosvos se hai algunha actividade que non poida comezar o 3 de outubro polas obras que se están a facer no Ximnasio municipal)

Importante: A partir de agora, esta Xunta directiva usará indistintamente a nosa páxina web, a do colexio, o Facebook ou o correo electrónico para mandarvos información, polo que estade atentos/as.