Saltar navegación.

MATRÍCULAS CURSO 2024/25

AS DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25 ESTÁN PUBLICADAS

NO MENÚ DA ESQUERDA: "MATRÍCULA CURSO 2024/25".

PROBAS ACCESO A 1º GE , 1º GP e OUTROS CURSOS - PARA O CURSO 2024/25

AS DATAS, HORAS E TRIBUNAIS DAS PROBAS DE ACCESO A 1º GE, 1º GP e OUTROS CURSOS, ESTÁN PUBLICADAS

NO MENÚ DA ESQUERDA:

GE:    "INFORMACIÓN PROBAS ACCESO A 1º GE"

GP:    "INFORMACIÓN PROBAS ACCESO A 1º GP"

INFORMACIÓN PROBAS ACCESO A OUTROS CURSOS

Concerto de profesorado no Teatro Jofre

Profesorado do CMUS Xan Viaño de Ferrol ofrecerá un marabilloso concerto o próximo mércores 19 de xuño ás 19:00 h no Teatro Jofre de Ferrol. Interpretarase música de E. Grieg, M. Bruch, M. Mangani, F. Schubert e Sofia Oriana Infante. Esperámosvos neste gran concerto!

n/d

Audición de Alumnado de Trompeta

Hoxe martes 11 de xuño ás 19:00 h: Audición de alumnado de Trompeta do profesor Javier López.

Concerto de alumnado e piano no Teatro Jofre de Ferrol

O próximo martes 11 de xuño e o xoves 13 de xuño ás 19:00 h, o alumnado de piano do conservatorio ofrecerá dous recitais no Teatro Jofre de Ferrol. No recital do xoves, participará tamén alumnado de arpa. Entradas dispoñibles na taquilla do Teatro Jofre.

Claudia Zhu Díaz Casas. Recital de Piano Fin de Grao Profesional

Claudia Zhu Díaz Casas. Recital de Piano Fin de Grao Profesional. Mércores 12 de xuño ás 18:00 h no Auditorio do CMUS Xan Viaño de Ferrol. Parabéns por tantos anos de esforzo no Xan Viaño.

Carmen García Herva. Recital de Piano Fin de Grao Profesional

Carmen García Herva. Recital de Piano Fin de Grao Profesional. Martes 18 de xuño ás 19:00 h no Auditorio do CMUS Xan Viaño de Ferrol. Parabéns por tantos anos de esforzo no Xan Viaño.

GUÍA DO ALUMNADO 23-24

Queda a disposición de todas as familias e alumnado a "Guía do Alumnado - 23-24", documento que resume os aspectos máis relevantes do Centro e que poden ser do voso interese.

Podédelo descargar pinchando na imaxe de abaixo e quedará a vosa disposición na sección de "Alumnado" do bloque da esquerda desta web.

p.23.10.04 - m.23.10.10

Querida Dora, estarás presente sempre na nosa lembranza!

O CMUS Xan Viaño súmase ao pesar polo falecemento de Dorothé Schubarth, a musicóloga e compositora suíza que dá nome a unha das aulas do noso centro.

A esta buscadora de tesouros musicais gardados na memoria, cando os cantos tradicionais aínda se transmitían nas casas e nas aldeas de xeración en xeración, debémoslle o traballo de gravación, análise, clasificación e estudo, en colaboración co profesor Antón Santamarina, dunha ampla colección de música tradicional galega publicada en sete volumes como Cancioneiro popular galego.

No acto de celebración das Letras Galegas no mes de maio do ano 2017 tivemos a honra de contar con Dora no Xan Viaño, pois acudiu ao noso centro a presentar o seu libro Os cantos do mar.

Achegamos ligazón á web culturagalega.org para quen teña interese en coñecer mellor a súa historia.

Asociacións escolares

O camiño da Asociación Multilateral Ars Europa chega ao seu fin, mais o traballo destes dous anos debe perdurar no recordo e servir de exemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces aos produtos elaborados.

El camino de la Asociación Multilateral Ars Europa llega a su fin, pero el trabajo de estos dos años debe perdurar en el recuerdo y servir de ejemplo para experiencias futuras. A continuación: un listado de enlaces a los productos elaborados.

The story of Ars Europe Multilateral Partnership comes to an end, but the work of these two years must endure in the memory and set an example for future experiences. Following: a list of links to products.

Project blog: