As webs dinámicas. Deseño de aplicacións educativas para profesores de secundaria
Esquema de temas
-
¡Benvid@ ó curso!
"As webs dinámicas. Deseño de aplicacións educativas para profesores de secundaria"
Carlos de Paz - IES "A Sardiñeira"
José Mª Aguilera - CFR da CoruñaEste sitio está organizado en módulos. Atoparás ligazóns ós contidos, a sitios de interese obxecto de estudio no curso, e a actividades que axudarán a autoavaliar o aproveitamento do mesmo.
O noso obxectivo é facer un percorrido por algunhas
das ferramentas que permiten aproveitar as tecnoloxías da
información e da comunicación no eido do ensino.Boa estancia!
-
Traballo Colaborativo
Xeneralidades. Moodle; rexistro e fundamentos para a súa utilización como ferramenta de traballo do propio curso.Principais funcións. Outros entornos de traballo colaborativo.
-
Procura de recursos
Procura avanzada. Procura de recursos gráficos.
Os portais temáticos. Portais educativos. -
WebQuest (I) .
Fundamentos, estructura, tareonomía.
-
WebQuest (II).
Asistentes de edición.
Asistentes para a creación das túas propias WebQuest e de Grellas de avaliación
-
Imaxe dixital.
Resolución, tamaño, profundidade de cor, formatos. Galerías de imaxes con JAlbum (traballo fora de liña). Galerías de imaxes con Coppermine (traballo en-liña).
-
Programas de autor (I) .
GenerTest, HotPotatoes, Ardora, Jclic, Moodle.
-
Programas de autor (II).
Learning Objects con Lectora Publisher y exe-Learning. Integración de actividades e recursos variados con editores Web. Importación/exportación mediante paquetes de contidos con Reload.
-
Usabilidade e publicación
Estándares y especificaciones de e-Learning.
Publicación e uso en-liña/en rede. Usabilidade. Exemplificacións coas actividades desenvolvidas no curso. Moodle. -
O plan TIC como dinamizador do traballo por competencias.
-
Revistas dixitais.
E-journal.