Benvidos á Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Plurilingüe Xesús Ferro Couselo de Valga.

REUNIÓN coas familias que comezan 1º curso EP (23 xuño ás 10:30 h.)

Boas, dado que o prazo de matrícula é do 20 ao 30 de xuño, gustarianos facer unha reunión coas familias do alumnado que comeza 1º curso o ano que vén (2021-22).

Podedes traer ao alumno/a, para poder ensinarlle todo o colexio. E aproveitades para entregar os papeis da matrícula.

A data sería o mércores 23 de xuño 2021, ás 10:30 h, no colexio.

SAÚDO para INFANTIL 5 anos

Ver vídeo

Este vídeo vai dirixido ao alumnado de Infantil 5 anos que comeza o ano que vén!

FONDO SOLIDARIO de libros e AXUDAS para adquirir material e libros de texto para o curso 2021-22

Está aberto o prazo, ata o 22 de xuño de 2021, para solicitar a participación no Fondo Solidario de libros de texto e as Axudas para material escolar e libros de texto. Podedes consultar a Orde do 20 de maio con toda a información. Aquí tedes un resumo:

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2020-21 (RESERVA, ADMISIÓN E MATRÍCULA)

20 a 30 de xuño 2021 - MATRÍCULA de alumnado para 2021-22: (descargar DOCUMENTACIÓN a presentar

Reparto MÁSCARAS para o alumnado (Orde 6 novembro)

A Xunta establece que os centros repartirán máscaras entre o alumnado con rentas máis baixas.

"PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID" NO CURSO 2020-21

Aquí atoparedes todas as medidas adoptadas no colexio para garantir a seguridade da comunidade educativa:

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID no curso 2020-21

- PROGRAMA DE ACOLLIDA

FONDO LIBROS e AXUDAS: resolución e entrega de VALES (13 maio no colexio)

Hoxe, 10 de xullo, o centro publicou as listaxes definitivas do Fondo solidario de libros e axudas para material e libros de texto. Pódense consultar telemáticamente na aplicación informática.