Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

Para conmemorar o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, a nosa biblioteca escolar iluminouse cunha actividade única: "Detrás das Cámaras". Foi unha xornada especial na que a conciencia e o aprendizaxe se fusionaron para abordar un tema crucial: a violencia de xénero.

Os nosos marabillosos voluntarios e voluntarias da biblioteca uníronse aos alumnos e alumnas nunha sesión de visualización de curtas coidadosamente seleccionados. A través destas historias, abriuse un espazo para reflexionar sobre a violencia de xénero e, o que é máis importante, discutir a urxente necesidade de erradicala.

Foi un momento significativo no que se plantexaron preguntas importantes e fomentouse o diálogo sobre este tema crucial. Os voluntarios e as voluntarias guiaron aos estudantes na comprensión de conceptos clave, sensibilizando sobre a importancia de construír un mundo máis igualitario e respectuoso.

A actividade non se detivo na proxección de historias; cada clase mergullouse na creatividade para elaborar o seu propio cartel de película, transmitindo mensaxes poderosas e positivas contra a violencia de xénero. O mural creado colectivamente converteuse nun testemuño visual do compromiso da nosa comunidade educativa para loitar por un cambio significativo.

Este evento lembrounos a importancia de educar en valores, de promover o respecto, a empatía e a igualdade desde idades temperás. Na nosa biblioteca escolar, comprometémonos a seguir sendo un espazo no que se fomente o aprendizaxe, a reflexión e a acción cara a un futuro sen violencia de xénero.

Xuntos e xuntas, facemos a diferenza!

Grazas por ser parte deste cambio!

Pica na imaxe para acceder aos contidos da presentación.