AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

INFORMÁMOSVOS QUE NO APARTADO SECRETARÍA --- AXUDAS TEDES TODA A INFORMACIÓN SOBRE A CONVOCATORIA DAS AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL.

DESDE O CENTRO FACILITARÉMOSVOS A SOLICITUDE SE O PRECISADES, PODEDES PEDILA A TRAVÉS DA AXENDA DO VOSO FILLO OU FILLA.

LEMBRADE QUE É PRECISO SOLICITAR CITA PREVIA PARA ENTREGAR A SOLICITUDE E DOCUMENTACIÓN NO TELÉFONO  881938194 (LUNS 12:30 A 13:30, MÉRCORES 09:15 A 10:30).

NOVIDADES NA BIBLIOTECA: MES DE MAIO

OLA A TOD@S!!!!! MES NOVO, MES DAS FLORES, MES DA NOSA LINGUA E... LIBROS NOVOS NA NOSA BIBLIOTECA!!!!!

NOVIDADES NA BIBLIOTECA: MES DE ABRIL

Ola amig@s!!!!

Aquí estamos de novo para presentarvos as novidades da biblioteca para este mes de abril.

NOVIDADES NA BIBLIOTECA

OLA PEQUEXOANEIR@S

AQUÍ VOS DEIXAMOS AS ÚLTIMAS NOVIDADES DA NOSA BIBLIOTECA.  ESPERAMOS QUE GOCEDES MOITO CON ESTAS LECTURAS.

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Benqueridas familias

lembrámosvos que dende hoxe día 1 ata o vindeiro día 22 de marzo está aberto o prazo de admisión do alumnado.

Podedes pedir cita para entregar o impreso (ou collelo no centro) nos teléfonos: 881938193, 881938194 ou 881938196.

Tedes toda a información no apartado de SECRETARÍA -- MATRÍCULA.

MES DE FEBREIRO: "A NOSA ROSALÍA"

Seguimos "normalizando" e "conmemorando" no San Xoán. Hoxe "Día da nosa Rosalía"...actividades, música, lecturas e....primeira saída do centro "postconfinamento". @s pequerrech@s de infantil reivindicaron á dirección do centro facer unha saída á "PRAZA DE ROSALÍA". Son xeniais!!!

Premede neste enlace para ver o vídeo

24 DE FEBREIRO: A NOSA ROSALÍA

Dende o Equipo de Biblioteca e o EDLG do centro crearon este marabilloso vídeo sobre A NOSA ROSALÍA. Prestade moita atención que despois tedes uns xogos de preguntas para ver todo o que aprendíchedes.

Preme aquí para ver o vídeo

24 DE FEBREIRO "A NOSA ROSALÍA"

Xogamos con Rosalía!!!!  Probade a ver canto aprendíchedes...

Tamén podedes acceder desde aquí.

24 DE FEBREIRO "A NOSA ROSALÍA"

Xogamos con Rosalía!!!! Para os nen@s de 4º, 5º e 6º.

Podes acceder desde aquí.

ENTROIDO SANXOANEIRO 2021

Hoxe, "Domingo de Piñata", é o mellor momento para facer a presentación do video do "Entroido Sanxoaneiro".
Con todasss e todossss vostedes as comparsas do cole baseadas na temática "A MULLER NA HISTORIA!!!!!!!!!!!!!!