ENQUISAS DE CONVIVENCIA ESCOLAR 2023

ENQUISAS CONVIVENCIA ESCOLAR 2023

No marco da actual Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2025 púxose en marcha a Enquisa de Convivencia Escolar 2023, cuxo prazo de participación é do 2 ao 22 de maio (ambos os dous incluídos).
Esta enquisa é de carácter anónimo e nela participarán todos os centros  dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.
Nesta enquisa participan todos os colectivos que conforman a comunidade educativa (alumnado 5º e 6ºEP, profesorado, persoal non docente e familias).
Por iso no día de hoxe os vos@s fill@s achegáronvos unha comunicación con información e a clave de acceso para poder realizar a enquisa, os que tedes varios fill@s no centro, só a levou o maior.
Só tedes que cubrir unha enquisa por cada centro no que tedes matriculado algún fillo/a, independentemente do número de nenos/as que cursen estudos no mesmo centro.
Tedes aquí os enlaces a dous documentos que poden servos de axuda: