Alumnado admitido no servizo de biblioteca / Listaxe definitivo de comedor

AS LISTAS DE COMEDOR E DE BIBLIOTECA DEFINITIVAS PODEN CONSULTARSE NA SECRERARÍA DO CENTRO.

O turno de comedor dos alumnos de 5º e 6º neste curso escolar será de 14:10h a 14:40h. Poderán saír a esa hora inmediatamente despois do alumnado que vai para casa cubrindo unha autorización.

Autorización para saír ás 14:40 só.    Autorización para saír ás 14:40h acompañado dun adulto.

O servizo de biblioteca será no horario de 16:00-17:15h. De non facer uso dalgunha das prazas, as prazas pasarán a sortearse entre os alumnos/as que quedaron excluidos. En caso de renuncia, deberán presentala na secretaría do centro.

Recordamos que o servizo de biblioteca está limitado ao 50% do aforo.

ESTE SERVIZO DE BIBLIOTECA COMEZA O DÍA 21 DE SETEMBRO XUNTO AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DE LUDOTECA ORGANIZADAS POLA ANPA, SEN SERVIZO DE BUS ATA NOVO AVISO.

Máis información en https://www.anpa-fendetestas.es/

RECORDEN: Respectar as medidas do protocolo do centro cando teñan que facer algunha xestión (só pode entrar unha persoa). Poden consultar nesta páxina web toda a información actualizada.