INFORMACIÓN IMPORTANTE 3º TRIMESTRE DO CURSO

A Consellería de Educación publicou na súa páxina web as Orientacións provisionais para o desenvolvemneto do 3º trimestre  preme aquí.

• A ampliación do estado de alarma significa que, polo menos, ata o 9 de maio seguirá sen haber clase.

• O profesorado continuará enviando e planificando tarefas para o alumnado a ser posible a través da aula virtual que atopades na parte superior desta páxina.

• Este curso NON se realizará a proba de avaliación diagnóstica en 3º EP nin en 6º EP.

Correo do centro: ceip.wenceslao@edu.xunta.es

Para finalizar, queremos agradecer ao alumnado, familias, profesorado a colaboración e o esforzo común para manter a actividade lectiva neste escenario excepcional, do que desexamos tod@s saír canto antes. Moito ánimo!