Camiño do Pazo, s/n (Sober) Tfno. 982 87 08 41 e 982 87 08 42.

III VISITA DIDÁCTICA ÁS ESCAVACIÓNS DE PROENDOS (27-09-2022)

O alumnado de 3º a 6º de Primaria fixo unha nova visita ás escavacións arqueolóxicas que se están realizando na parroquia soberina de Proendos para ampliar a información de visitas anteriores.

A escavación que visitamos é unha ampliación da zona do hórreo xa descuberto en anos anteriores. Alí, Francisco Alonso, o seu director técnico,fixo de guía para explicarnos os achados realizados nesta ampliación coa que conseguiron escavar a totalidade do hórreo.

Según nos dixo, as escavacións confirman a importancia do xacemento de Proendos tanto polo hórreo en si mesmo que é único no noroeste peninsular como pola cantidade de vestixios que atoparon de épocas moi diferentes: mundo castrexo, romano, medieval... xa que en poucos sitios se pode atopar esta variedade nun mesmo lugar.

Coas súas explicacións puidemos entender mellor os vestixios e aprendemos moitos termos relacionados con esta época e con técnicas de investigación: flotar a terra, terra sigilata, paleoambiente, fiada de sacrificio,  como se documentan as capas escavadas...  ademais tamén resolveu todas as dúbidas do noso alumnado que prestou moita atención ás súas explicacións.

En definitiva, unha saída moi interesante e didáctica que nos axuda a pór en valor o noso e a coñecer as riquezas do noso concello.

Para rematar, completamos a visita coa presenza do director do proxecto nas instalacións de Radiuvín para gravar o primeiro programa deste curso. Nesta ocasión e Iria e Cristian foron os encargados de falar con el sobre todo o aprendido para compartir con toda a comunidade educativa as nosas aprendizaxes.

MOITAS  GRAZAS  POR  ESTA  ACTIVIDADE  TAN  DIDÁCTICA

QUE  ESPERAMOS  VOLVER  A REPETIR  EN  NOVAS  FASES  DESTA  ESCAVACIÓN!!

GALERÍA  DE  IMAXES

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2022 - 2023!!

Como o día 8 de setembro é festivo en Sober, comezaremos as clases o venres día 9 no horario habitual (9:45 - 15:45).

Os servizos de transporte e comedor funcionarán con normalidade desde o primeiro momento para todo o alumnado.

Respecto á situación COVID, neste curso escolar o uso de máscaras será voluntario e desaparecerán os grupos burbulla.

Para aclarar diversos aspectos pedagóxicos e organizativos fundamentais para o desenvolvemento deste curso convocámosvos a unha reunión coas titoras e cos tirores correspondentes no seguinte horario:

INFANTIL A (3 e 4 anos): día 20 ás 16:00 hrs

INFANTIL B (5 anos): día 20 ás 16:00 hrs

1º e 2º PRIMARIA: día 20 ás 16:45 hrs

3º e 4º PRIMARIA: día 21 ás 16:00 hrs

5º e 6º PRIMARIA: día 21 ás 16:45 hrs

Esperamos que o noso alumnado veña con entusiasmo, con moita ilusión despois de todo o verán e cun montón de ganas de aprender cousas novas.

Estámosvos esperando... Benvidos!!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022 - 2023

Nos seguintes documentos adxuntos podedes acceder á lista de libros de texto de Ed. Infantil e Ed. Primaria e aos materiais de Ed. Infantil para o próximo curso.

LIBROS  ED. INFANTIL

LIBROS ED. PRIMARIA *

MATERIAL ED. INFANTIL

* HAI UNHA ERRATA NO ISBN DO LIBRO DE 5º DE PRIMARIA DE INGLÉS, O ISBN CORRECTO SERÍA 9788466836579

FIN DE CURSO 2021 - 2022

Hoxe finaliza un novo curso escolar que foi moi cambiante xa que comezamos cunha situación aínda complicada na que seguían activos os protocolos Covid (aulas burbullas, distancia interpersoal, uso obrigatorio de máscaras...) e acabamos case con normalidade.

E no medio de todo isto, encontrábanse os nenos e as nenas que se tiveron que ir adaptando a todos estes cambios demostrándonos de novo que son uns superheroes e unhas superheroínas polo que todos os membros do Equipo Docente estamos moi orgullosxs deles.

Así que o que toca agora é disfrutar do verán e das vacacións pois chegamos ao final do curso e é hora de que xs nenxs poidan pásalo ben sen preocuparse de estudar (aínda que sería ben que non se olvidaran de todo).

Pola nosa parte, queremos desexarvos unhas BOAS  VACACIÓNS cunha adaptación da canción Vacas de Verán do grupo Uxía Lambona e a Banda Molona, do seu álbum Astronauta Sideral.

BO  VERÁN!!

FIN DE CURSO: TROUPELEAR (22-06-2022)

Como actividade final do curso, a ANPA a través de FACAPEL organizou un sesión de baile e xogo para todo o alumnado do centro co grupo TROUPELAR.

Durante esta actividade o alumnado puido cantar, bailar e xogar...

todo o que necesitabamos para acabar o curso a todo ritmo!!

DESPEDIDA ALUMNADO DE 6º (CURSO 2021 - 2022)

Inevitablemente, cada ano ao chegar o último día lectivo do curso, toca despedir ao alumnado de 6º de Primaria que remata a súa etapa no colexio.

A Hugo, Lucas, Lucía e Pilar vímolos medrar desde infantil; eran pequeniñs como botóns!

Pau incorporouse o curso pasado chegado doutra comunidade; pero non pensedes por iso que o imos a estrañar menos que aos demais; cada membro da comunidade educativa é igual de importante para nós e agora sodes un grupo de cinco ao que botaremos moito de menos como se puido comprobar na despedida de hoxe onde a emoción fixo que case todos acabaramos chorando.

No seguinte podcast, podedes escoitar como se despiden eles de nós cunhas pequenas cartas nas que lembran o seu paso polo colexio; e no vídeo de abaixo, acompañamos as voces con algunhas imaxes para que lle poñades cara a quen está falando.

Desexámosvos que sigades sendo bos rapaces e rapazas, que sexades moi felices tamén en Secundaria e que non teñades ningunha dificultade na nova etapa que empezades no instituto; pero se a tedes, recordade que SEMPRE PODEREDES CONTAR CONNOSCO  E  QUE  ESTE  É  O  VOSO  COLE!!

UNHA  APERTA  MOI  GRANDE  PARA TODXS!!