Listado de libros de texto para o curso 23/24

Tags: Secretaría

Instrución 2/2023 na que se precisan aspectos sobre o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación

No seguinte enlace podedes consultar información sobre o procedemento de avaliación e de reclamación das cualificacións e promoción do alumnado.

ADMISIÓN ALUMNADO

Listaxe de libros de texto. Curso 22/23

Estimadas familias,

no documento adxunto podedes consultar a relación de libros de texto para o curso 2022/2023.

Matrícula curso 22/ 23

LISTAXE DE ADMITIDOS PARA O CURSO 22/23

TODO O ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA PARA O CURSO 22/23 ESTÁ ADMITIDO.

Para consultar calquera dúbida, chamar ao centro de 12:30 a 14:00

Admisión do alumnado para o curso 22/23

Tags: Secretaría

RESERVA DE PRAZA, CAMBIO DUN CENTRO A OUTRO A QUE SE ESTEA ADSCRITO.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Hola familias.

Nesta sección iremos publicando todas as novas e documentos relacionados coa elección dos representantes de nais, pais e titores legais ao consello escolar.

1. Circular de información ás familias sobre o sorteo dos membros da Xunta Electoral
  2. Convocatoria das eleccións dos representantes de nais, pais e titores legais ao Consello Escolar.
  3. Modelo de presentación de candidaturas de nais e pais de alumnos.

Animámosvos a que presentedes as vosas candidaturas e así participar na vida da escola para desta maneira contribuír a un mellor funcionamento da mesma.

Un saúdo.

ABERTO O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 21/22

Hola familias.

Desde o 20  ata o 30 de Xuño de 2021 estará aberto o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de nova incorporación para o curso 21/22.

O impreso de matrícula pódese descargar no documento adxunto  ou tamén podedes pasar a recollelo no centro.

Xunto co impreso de matrícula hai que presentar a seguinte documentación:

• Fotocopia do libro de familia ( se non se presentou coa solicitude de admisión)

• Fotocopia da tarxeta sanitaria da nena ou neno.

• Fotocopia das vacinas administradas.

• Certificado ou informe médico.