PLANS DE ENSINO VIRTUAL DE TERCEIRO A SEXTO DE PRIMARIA

Os presentes plans teñen como obxecto seguir un ensino virtual desde os fogares no caso de situacións de corentena de parte do alumnado ou dun grupo na súa totalidade provocadas polo covid-19.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2020-21

As xornadas lectivas abranguerán desde o día 10 de Setembro de 2019 ao 22 de Xuño de 2020, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:

• Nadal: desde o día 23 de Decembro de 2019 ata o día 7 de Xaneiro de 2020, ambos inclusive.
  • Entroido: días 15, 16 e 17 de Marzo de 2020.
  • Semana Santa:desde o 29 de Marzo ata o 5 de Abril  de 2020, ambos inclusive.

Días non lectivos:

• Festas de ámbito estatal, autonómico e/ou local (12 de Outubro, 11 de Novembro,  8 de Decembro, 19 de Marzo e 17 de Maio).
  • Día do ensino: 7 de Decembro de 2019.
  • Día escollido polo Centro: 18 de Maio de 2020.

FONDO SOLIDARIO e AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL-curso 2020-21

Anexos para cubrir e imprimir:

ANEXO I

ANEXO II (se son máis de catro os membros computables da unidade familiar terán que cubrir e imprimir este anexo II por partida doble ou máis se fose necesario).

VER A NOTA INFORMATIVA NO DOCUMENTO ADXUNTO

FASE PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS PARA CENTROS ESCOLARES 2019

O mércores 12 de Febreiro disputouse en Portas o campionato provincial de campo a través para centros escolares. Despois de vencer en case que todos os cursos na fase comarcal disputada en Novembro, a este provincial acudían máis de 70 rapazas e rapaces do noso cole de segundo a sexto de Primaria. Os nosos atletas disfrutaron enormemente desta xornada deportiva ao marxe de obter uns magníficos resultados:

-A nivel individual:

• Martina Portela-Segundo de Primaria-2ª
  • Xyan Álvarez-Segundo de Primaria-3º
  • Martiño Domínguez-Terceiro de Primaria-1º
  • Mario Aguín-Terceiro de Primaria-3º
  • Sandra Lamelas-Quinto de Primaria-2ª
  • Marcos Aguiño-Quinto de Primaria-1º
  • Mar Cores-Sexto de Primaria-1ª
  • Noa Novas-Sexto de Primaria-3ª
  • David Benavides-Sexto de Primaria-1º

-Por equipos:

• Segundo de Primaria:4º
  • Terceiro de Primaria:1º-Campións provinciais
  • Cuarto de Primaria:3º
  • Quinto de Primaria:2º
  • Sexto de Primaria:2º

No ficheiro adxunto  pódense ver os resultados e premendo na imaxe a galería de fotos da proba.

FASE LOCAL DE CAMPO A TRAVÉS PARA CENTROS ESCOLARES 2019

Máis de 70 rapaces e rapazas de 2º a 6º de Primaria disfrutaron o Mércores 13 de Novembro dunha xornada de campo a través co resto de colexios da zona do Salnés no circuito da Azucareira, en Portas. Aquí tedes a reportaxe fotográfica desta competición na que o noso cole acadou uns resultados magníficos, conseguindo a victoria por equipos, ademais  de triunfos individuais, na metade de carreiras disputadas, co cal o noso centro estará ampliamente representado no campeonato provincial que se disputará a comezos de 2020. Ao marxe dos resultados, os nosos atletas , e é do que se trata, disfrutaron desta proba, véndose en moitos deles a cara de satisfacción ao cruzar a liña de meta tal como amosan as imaxes.

(premede na imaxe para ver a galería)