2. CONCRECIÓN CURRICULAR

CC4

CA1.3

1º - 2º

Iniciación ás técnicas de indagación, de maneira individual ou en equipo, adecuadas ás necesidades da investigación.

3º - 4º

Procedementos de indagación adecuados ás necesidades da investigación, identificación e clasificación da información relevante, de maneira individual ou en equipo.

5º - 6º

Procura de información a través de diferentes fontes, de maneira individual e en equipo.

CIENCIAS SOCIAIS

CCL1 - CCL2 - CCL3

STEM2 - STEM4

CD1 - CD2

CC4

CA1.4

EDUCACIÓN FÍSICA

CE3

CCL1 - CCL5

CPSAA1 - CPSAA3 - CPSAA5

CCC2 - CC3

CA4.3

1º - 2º

Respecto das regras do xogo.

Concepto de deportividade.

5º - 6º

Concepto de fairplay ou xogo limpo.

EDUCACION EN VALORES CÍVICOS E ÉTICOS

CCL5

CP3

CPSAA3 - CPSAA4

CC1 - CC2

CEC1

CA2.2

SABERES BÁSICOS
O diálogo e a argumentación na toma de decisións en común e a resolución pacífica de conflitos.

LINGUA - LENGUA

CE8

CCL1 - CCL2 - CCL4

CCEC1 - CCEC2 - CCEC3 - CCE3C4

C4.3

CA5.4

SABERES BÁSICOS
  • Utilización da biblioteca e dos recursos dixitais da aula ou do centro.
  • Funcionamento elemental da biblioteca da aula ou de centro como escenario de actividades literarias elementais compartidas.
  • Utilización da biblioteca e dos recursos dixitais de aula ou do centro para a procura da información adecuada ao seu nivel e como fonte de lecer.
  • Funcionamento básico da biblioteca da aula ou de centro como escenario de actividades literarias elementais compartidas.
3º - 4º
  • Utilización da biblioteca e dos recursos dixitais da aula ou do centro como fonte de información, aprendizaxe e lecer.
  • Funcionamento da biblioteca da aula ou do centro como escenario de actividades literarias compartidas.
  • Utilización progresivamente autónoma da biblioteca e dos recursos dixitais da aula ou do centro.
  • Utilización autónoma da biblioteca e os recursos dixitais da aula ou do centro.
  • Funcionamento da biblioteca da aula ou do centro como escenario de actividades literarias compartidas e de experiencias de gozo de persoal.

MATEMÁTICAS

CE9

CCL5

CPSAA1

CC1 - CCC2 - CC3

CCEC1

CA6.3

CA6.4

SABERES BÁSICOS

Os equipos colaborativos e cooperativos: responsabilidade individual, interdependencia positiva, repartición equitativa e rotatoria de roles, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo.

Os equipos colaborativos e cooperativos para clarificar tarefas, debater propostas, chegar a acordos, analizar producións…: responsabilidade individual, interdependencia positiva, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo.

Os equipos colaborativos e cooperativos para clarificar tarefas, debater propostas, chegar a acordos, contrastar opcións, revisar e analizar producións: escoita e participación activa, responsabilidade individual, interdependencia positiva, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo.

Os equipos colaborativos e cooperativos para clarificar tarefas, debater propostas, chegar a acordos, contrastar opcións, revisar e analizar producións: escoita e participación activa, responsabilidade e exixibilidade individual, interdependencia positiva, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo.

Os equipos colaborativos e cooperativos heteroxéneos, mixtos e diversos para clarificar tarefas, debater propostas, chegar a acordos, contrastar opcións, revisar e analizar producións: escoita e participación activa e empática, responsabilidade e exixibilidade individual, interdependencia positiva, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo: estratexias e dinámicas cooperativas.

Os equipos colaborativos e cooperativos heteroxéneos, mixtos e diversos para clarificar tarefas, titorizarse, debater e argumentar propostas, chegar a acordos, revisar e analizar producións: escoita e participación activa e empática, responsabilidade e exixibilidade individual, interdependencia positiva, respecto polas contribucións de todas as persoas membros do equipo, habilidades sociais: estratexias e dinámicas cooperativas.