CONFERENCIA: HISTORIA DE VIDA. HISTORIA DE SUPERACIÓN

O alumnado de 5º e 6º participa no ciclo Educación S. XXI que desde Afundación obra social Abanca dedica este mes de marzo á Saúde social contra o acoso escolar a través desta conferencia e dous encontros tamén online con Zubizarreta para escolares.

Iñaki Zubizarreta, deportista profesional (ex-xogador da ACB) e campión da Copa do Rei 1998 co Pamesa Valencia, narraranos o que tivo que loitar dentro pero, sobre todo, fóra da cancha. E de como para chegar ata aí, na súa adolescencia, debeu encarar o monstro do Bullying que a punto estivo de arrebatarlle a ilusión, a esperanza e a vida...

Esta é a Historia da súa vida, esta é unha Historia de superación porque, pase o que pase, sempre hai unha saída. SEMPRE.