PROTOCOLOS COVID ADAPATADOS(versión 4 de novembro)

Ola familias!

Como xa sabedes, os protocolos Covid son documentos abertos que se poden  ir modificando durante todo o curso.

As modificacións do 4 de novembro están incluidas nos documentos que vos presentamos a continuación. Entre outras queremos destacarvos as seguintes:

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19: están as novas instrucións para  a ventilación (lédeas e que cada familia lle mande aos seus fillo-as a roupa de abrigo que estime convinte) e tamén as normas de restrinxir o xel hidroalcólico para o alumnado de Educación Infantil.

No PLAN DE CONTINXENCIA: están os horarios que cada aula tería que respectar se se dera o caso dun peche de aula e/ou centro. Son de obrigado cumprimento. O profesorado ten que levar un rexistro das ausencias.

Para calquera dúbida podedes contactar co centro.

Un saúdo.

Ceip Soutelo de Montes.

Premede nos enlaces ou nos adxuntos para consultar os documentos:

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19(4 de novembro)

PLAN DE CONTINXENCIA(4 de novembro)

ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DO COMEDOR PARA O CURSO 21-22

Deberá presentarse o AnexoII: Modelo de autodeclaración e especificacións que poderedes descargar nes enlace: ANEXO II

INSTRUCIÓNS PARA CUBRIR A ANEXO II:

A renda neta per cápita familiar obterase como resultado de realizar os seguintes cálculos en base á declaración da renda do exercicio 2020:

1. Sumarase a base impoñible xeral coa base impoñible do aforro.

2. Deste resultado restarase a cota líquida resultante da autoliquidación.

Segundo isto, a renda familiar para os efectos da autodeclaración é o resultado da facer as seguintes operacións coa declaración do IRPF: casiña 435 + casiña 460 – casiña 595

O resultado obtido dividirase polo número de membros que forman parte da unidade familiar.

O concepto de unidade familiar será o definido na normativa do IRPF.

Para determinar a renda anual familiar hai que sumar as rendas obtidas por todas as persoas que integran a unidade familiar.

Nesta operación poden presentarse varias situacións:

- Unidades familiares nas que ambos cónxuxes, ou calquera outro integrante dela, perciben rendas e teñen a obriga de presentar a declaración anual do IRPF. Neste caso, o importe da renda familiar resultará das sumas e restas das casiñas indicadas, que se obterán de cada declaración, se foron presentadas individualmente -que é o habitual- ou ben, da declaración conxunta.

- Unidades familiares nas que ambos cónxuxes perciben rendas pero só un deles ten a obriga de presentar a declaración. Neste caso, a obtención do importe da renda familiar resultará das sumas e restas das casiñas indicadas, para o membro da unidade que presentase declaración do IRPF máis o importe que resulte para o outro integrante da unidade familiar que non presentou declaración do IRPF, segundo os seus datos fiscais que deberá para realizar o cálculo dos seus ingresos, sumar os importes das casiñas correspondentes a (retribucións dinerarias) e (intereses) e restar os importes das casiñas correspondentes a (cotizacións seguridade social), (retencións procedentes do traballo) e (retencións procedentes do capital mobiliario).

- Cando ambos cónxuxes perciban rendas pero non teñan a obriga de presentar declaración da renda ou ben cando o cónxuxe ou os cónxuxes non perciban renda ningunha suxeita a tributación do IRPF. Nestes supostos, os interesados deberán consignar os seus datos fiscais do mesmo xeito que no especificado no apartado anterior para os membros que non presentase declaración do IRPF.

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2021-2022

PREMEDE NO SEGUINTE ENLACE PARA PODER VER O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

ENLACE LIBROS 21-22

22 de xuño: FIN DE CURSO

Chegou o día tan esperado por todos: O DÍA DE FIN DE CURSO

Hoxe, ao igual que anos anteriores, foi un día de ledicia no colexio, xogamos, divertímonos moito, tanto os nenos e nenas como os mestres e mestras.

Foi un día coma sempre moi especial onde se mesturan momentos de alegría e moitas risas con momentos de nerviosismo e nostalxia por diversos motivos. Un deles foi despedir ao noso alumnado de 6º de Primaria que comeza unha nova etapa na que lle desexamos toda a sorte do mundo. Moitas grazas por regalarnos tantas cousas en todos estes anos que estivestes no Ceip Soutelo de Montes. Grazas por loitar, por non rendirvos nunca, grazas polos vosos sorrisos e tamén polas vosas bágoas, polo voso esforzo e polo voso comportamento, en definitiva GRAZAS POR ENSINARNOS TANTO!!!

MOITAS GRAZAS: MARTINA, UXÍA, DUNIA E MARCOS

AQUÍ VOS DEIXAMOS A SÚA ORLA

E AQUÍ PODEDES OLLAR  UNHAS IMAXES DESTE DÍA

Agradecemos moito toda a comprensión e boa disposición  das familias neste curso tan complicado para todos-as.

O CEIP SOUTELO DE MONTES DESÉXAVOS A TODOS: UNHAS FELICES VACACIÓNS!!!