SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2021

O 17 de maio conmemórase o Día das Letras Galegas. O equipo de Dinamización Lingüística fixo diferentes iniciativas no colexio neste eido.

VIDA E OBRA DA AUTORA HOMENAXEADA

Este ano a autora a que se lle adica este día é Xela Arias. O alumnado de Primaria cos seus titor@s, tiveron que facer un mural expositivo coas súas investigacións:

DECORACIÓN DE LETRAS CONMEMORATIVAS NUNHA PRAZA DO POBO

Actividade coordinada polos equipos de Dinamización Lingüística dos tres centros públicos de A Guarda, onde o alumnado tiña que decorar unha letras conmemorativas para mostrar na praza de Avelino Vicente do centro da vila.

DECORACIÓN FONTES DA VILA

O Concello de A Guarda solicitou a colaboración dos centros educativos na decoración das fontes da vila con poemas de Xela Arias.

Ao noso centro tocoulle por a roupa tendida na Fonte de Fedorento:

FESTA NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS NO COLEXIO

Lectura dun poema de Xela Arias e mñusica para bailar de tres profes artistas do colexio.

Foi un acto divertido e con moito ritmo.

VIDEOCONFERENCIA CON EDITOR@S MUSICAIS.5º e 6º Primaria

O alumnado de 5º e 6º Primaria asistíu a unha charla por videocnferencia moi interesante sobre dereitos de autor e pirateria musical.

Editores de música explicaron ao noso alumnado como as creacións musicais dos artistas son arte e temos que coidar e protexer as súas obras.

EXPERIMENTO: XERMINACIÓN DE LENTELLAS. 3ºB

O alumnado de 3º B está a traballar en Ciencias da Natureza o tema das plantas.

Fixeron unha xerminación dunha lentella: Introduciron algodón no fondo do vaso, botaron un pouco de auga… Despois duns días; lentellas xerminadas!!!

Agora están nos bancales do colexio, aquí tedes a sementación:

Mais mediación.

Mediación en acción.

O alumnado de 6º xa leva un tempo traballando na resolución dos conflitos que chegan ao buzón de conflitos do cole.

A técnica que utilizan é a da "silla boca" - "silla oreja", na que se tratan de respectar os turnos de cada un/ha e se chega a unha solución.

Aquí podedes ver algunhas das intervencións:

PARTICIPACIÓN NO CONTO VIAXEIRO DO COLEXIO SAN XEROME

O colexio de San Xerome pediron a colaboración dos centros educativos de A Guarda para dar continuidade a un libro que comezaron os seus alumnos e alumnas.

Aquí podedes ver a historia feita por todos:

O 2 de maio DÍA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O día 2 de maio conmemoráse o Día contra o Acoso Escolar.

O alumnado de 5º e 6º de primaria fixo un Kahoot con preguntas sobre o uso do teléfono móbil.

ABRIL MES dos LIBROS en BiblioSolanas

Dende o equipo de BiblioSolanas queremos contarvos que

xa tedes todas as actividades de celebración, deste mes tan significativo

e importante para nos, no BLOG e no Facebook da Biblioteca.

Pinchade nos enlaces para ir a velos.

Esperamos desfrutedes tanto coma o noso alumando!

MAQUETAS CIRCUITOS ELÉCTRICOS 2021. 6º PRIMARIA

Dentro do tema de Ciencias Naturais "Electricidade e magnetismo", o alumnado de 6º de primaria tiña que facer unha maqueta cun circuito eléctrico, nas súas casas, aplicando a materia dada na aula.

Coma cada ano, alumnado e familias superáronse; NORABOA A TODOS E TODAS.