INICIO RESERVA DE PRAZA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2021/22

Achéganse as instrucións relativas ao rexistro das solicitudes de admisión (código de procedemento ED550B), no que con carácter xeral, o prazo de presentación de solicitudes por parte das familias será entre os días 1 e 22 de marzo.

Documentación que se presentará para reservar e formalizar a matrícula

Na secretaría do centro estarán a súa disposición os cartafoles de matrícula, información e documentos necesarios a partir do martes 2 de marzo.

Igualmente infórmase de que as instrucións anuais da Dirección Xeral están colgadas no menú AXUDA da ferramenta admisionalumnado.

Finalmente, os modelos normalilzados de solicitude, están dispoñibles na propia ferramenta, e na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

TRÍPTICO INFORMATIVO SOBRE A ORGANIZACIÓN DO CENTRO

Tódalas as familias interesadas na solicitude de matrícula dos seus fillos/as para o vindeiro curso 2021-2022 no CEIP PLURILINGÜE SAN ROQUE DE DARBO,poden consultar a información relativa a organización e funcionamento do centro facendo clic na imaxe. Para calquera consulta sigan as instrucións dadas no documento.

calendario matricula2122.pdf110.36 KB
DOCUMENTACIÓN QUE SE PRESENTARÁ PARA SOLICITAR PRAZA E FORMALIZAR A MATRÍCULA.pdf108.55 KB
ED550B-G_2021_2022.pdf683.94 KB
174-Triptico matrícula-21_22_.pdf2.54 MB