BENVIDOS/AS AO COLEXIO ROSALÍA DE CASTRO

PERIODO DE ADAPTACIÓN CURSO 21/22

TODAS AS FAMILIAS CON NENOS E NENAS QUE COMEZAN 4º DE E. INFANTIL (3 ANOS), ATOPAREDES NESTE ENLACE (PINCHANDO NA IMAXE) O PERIODO DE ADAPTACIÓN QUE COMEZARÁ O 9 DE SETEMBRO.

SAMUEL SEMPRE ESTARÁ PRESENTE NO ROSALÍA

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO QUERE EXPRESAR O MÁIS DECIDIDO REXEITAMENTO Á VIOLENCIA E ACOMPAÑAR Á FAMILIA NESTE TEMPO DE DOR.

"SÓ A MEMORIA ZURCIRÁ OS ESPAZOS EN BRANCO"

DORES TEMBRÁS.

MATERIAL E LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/2022

EN ED. PRIMARIA FALTA ENGADIR O MATERIAL ESCOLAR.EN SETEMBRO ENTREGARASE A LISTAXE DE DITO MATERIAL.

ATA SEMPRE!!

REMATA UNHA ETAPA, E COMEZA OUTRA NOVA.

QUE VOS VAIA MOI BEN!!

ATA SEMPRE!!

LINGUAXE DE SIGNOS (INTERPRETAN A CANCIÓN "BAIUCA")

O ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA FIXERON UN VÍDEO PARA FACER VER A IMPORTANCIA DAS MIRADAS NA TRANSMISIÓN DE EMOCIÓNS, SOBRE TODO, NUN MOMENTO COMO O QUE ESTAMOS A VIVIR.

ESTE VÍDEO PRESENTARONNO AO CONCURSO "CANTAMOS CON LAS MANOS" DA FAXPG.

XELA E ROSALÍA

POEMAS RECITADOS POR ALUMNADO DE 6º E.PRIMARIA

AXUDAS FONDO SOLIDARIO PARA LIBROS DE TEXTO

AXUDAS FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO