CEIP PLURILINGÜE RÍA DE VIGO

Resultado de imagen de ría de vigo ceip

Video fin de curso 2019-2020

Quedara atrás este video!

MOITAS GRAZAS FAMILIA POLA VOSA COLABORACIÓN!!

Calendario Escolar 2019 - 2020

LEMBRAMOS TAMÉN QUE OS DÍAS ESCOLLIDOS POLO CENTRO COMA NON LECTIVOS SON:

20 DE MARZO

18 DE MAIO

CAMPAÑA DE CONSUMO DE PEIXE

Hai uns días tivemos no cole a presentación da campaña de ANASOL e ACOPES xunto co Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación para o fomento do consumo de peixe, neste caso especialmente pescada. Tivemos un "showcooking" ou cociña en vivo co chef do Gravina que nos aprendeu a facer hamburguesas de pescada e petisquiños tamén deste peixe.

Foi unha experiencia diferente e interesante!!! Para finalizar probamos os petiscos de pescada que estaban moi moi deliciosos!! Por certo...ata víu a tele!!!

Visitounos Susa Herrea

O martes 24 de setembro tivemos a sorte de que Susa Herrera estivera no noso cole co su último traballo "En Cabárceno rugidos y canciones". O alumnado de Primaria pasouno en grande cantando e bailando con esta gran artista que sempre ten as portas da nosa escola abertas!!

Moitas grazas Susa por facernos pasar un rato xenial!!!

BENVIDOS A UN NOVO CURSO 2019-2020

Benvidos/as  a un novo curso.

Esperámosvos mañán mércores ás 9.30h.

Todos xuntos continuaremos có traballo.

Convocatoria de axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

Informase, dende o Departamento de Orientación, da convocatoria das axudas para alumnos e alumnas con necesidade especìfica de apoio educativo.
-O prazo de presentaciòn è ata o 26 de setembro.
-Os solicitantes deberán,como os cursos pasados, cubrir a solicitude vìa internet neste enlace:

Unha vez cuberta, terán q imprimila,asinala e levala ao gabinete para q cubra o apartado que lle corresponde.
Todo isto xunto co resto da documentación  entregarase  no Departamento de Orientaciòn do colexio o antes posible.
O horario de Orientaciòn será os luns e martes de 9:30 a 14:30 e os mèrcores de 9:30 a 11:00.

LISTAXE DEFINITIVA AXUDA ADQUISICIÓN LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No adxunto achégase a listaxe definitiva de axuda para adquisición de libros e material escolar.

Os cheques poderán recollerse no centro do 1 ao 5 de xullo en horario de 9.30 á 13 horas.

Moitas grazas!

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2019-2020

No adxunto achégase a listaxe definitival de Fondo Libros.

Lembramos que os libros de fondo libros serán entregados do 4 ao 6 de setembro.

Moitas grazas!!