Skip to Content

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Benqueridas familias, 

Xa están publicadas na cristaleira do centro as listaxes de admitidos e excluídos para a  distribución de máscaras. 

O prazo de reclamación será de dous días hábiles dende o momento da publicación, o que corresponde cos días 1 e 2 de decembro.

Unha vez publicadas as listaxes definitivas informarase a través da PÁXINA WEB do procedemento para a distribución das máscaras entre o alumnado beneficiario das mesmas. 

Un saúdo, 

O Equipo Directivo

OBRAS XIMNASIO

Benqueridas familias, 

 

Por mor das OBRAS que se realizarán no XIMNASIO (apertura de ventás) os vindeiros días luns 30 de novembro, martes 1 e mércores 2 de decembro as entradas e saídas do alumnado de Educación Infantil será según se explica a continuación:

- As familias NON poderán ACCEDER ao recinto escolar.

- As MESTRAS de cada grupo saíran ao portalón ás horas establecidas a recoller ao alumnado:

    9:05: 5º Educación Infantil

    9:15: 6º Educación Infantil

    9:30: 4º Educación Infantil 

 

- A SAÍDA o proceder será o mesmo. As mestras achegaran ao alumnado ao portalón e procederán a entrega as respectivas familias no horario habitual.

- Prégase PUNTUALIDADE, non se poderá acceder fóra de horario. Se se producise algún retraso na hora de entrada deberán esperar á seguinte quenda. 

 

Un saúdo,

O Equipo Directivo

 

 

PROGRAMA ARCO

Benqueridas familias, 

 

O centro foi seleccionado para participar na iniciativa ARCO (Apoio, Reforzo, Competencias e Orientación).

Esto supón poder contar con un MESTRE, no noso caso a xornada completa, para reforzar ao alumnado de 4º 5º e 6º de Educación Primaria.

 

Un saúdo.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

O venres 13 de novembro publicouse a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de educación primaria.

Dita Orde podedes consultala no seguinte enlace:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2020/20201113/AnuncioG0598-061120-0002_gl.pdf

Serán BENEFICIARIOS de máscaras o seguinte alumnado:

  • O alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar (non ten que presentar solicitude)
  • O alumnado que NON foi beneficiario das axudas de material escolar ten que presentar solicitude (achegar copia do libro de familia) e cumprir os criterios establecidos na Orde anteriormente citada: Renda familiar per cápita igual ou inferior a 6000 euros (renta ano 2018); se é alumnado de Educación Especial, se está tutelado pola Xunta ou ten unha discapacidade recoñecida de máis do 65%.

As SOLICITUDES realizaranse de forma presencial no centro educativo. Será preciso solicitar CITA PREVIA para proceder a súa entrega.

O PRAZO de entrega será do 16 ao 27 de novembro ambos inclusive.

Na páxina web se publicará o procedemento para a entrega das máscaras, así como as datas establecidas para o mesmo.

Un saúdo.

ACTUALIZACIÓN PROTOCOLOS COVID-19

Benqueridas familias, 

Atendendo ás recentes publicacións da Xunta de Galicia en canto ao "Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia" na súa versión do 4 de novembro do 2020, así como a plublicación da "Resolución pola que se aproba o Plan de Continxencia ante peches de aulas ou centros educativos" o centro realizou as correspondentes actualizacións.

Nos enlaces que se adxuntan podedes ver ditos documentos:

- Protocolo de Adaptación ao contexto da Covid-19

- Plan de Continxencia.

- Plan de Ensino Virtual

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN DA COVID-19

Achegamos o PLAN DE ADAPTACIÓN á situación da COVID-19 para o curso 20-21. Trátase dun documento baseado nas Instrucións da Consellería de Sanidade e Educación na súa versión 31-08-2020.

Decirvos tamén que está a vosa disposición o PLAN DE CONTINXENCIA a seguir no caso de un prosible gromo.

Un saúdo.

PROGRAMA DE ACOLLIDA CURSO 2020-2021

 

Benqueridas familias, 

 Achegamos o PROGRAMA DE ACOLLIDA para este curso. Neste documento aparecen as novas de organización e funcionamento do centro para adaptarnos a situación actual. Así como as medidas de hixiene, prevención e protección básicas. 

Por outra banda incluímos a planificación das entradas e saídas para os diferentes cursos.

No Plan de Adaptación á situación da Covid-19 poderedes ver os planos do centro onde aparecen cada unha das entradas establecidas.

 Un agarimoso saúdo.

MATERIAL BÁSICO PARA O INICIO DE CURSO

 

Benqueridas  familias:

Informamosvos de que o material básico co que o alumnado terá que acudir á aula, será o seguinte:

  • Axenda escolar.
  • Estoxo.
  • Botella de auga ( co nome do neno/a) e merenda.
  • 1 máscara de uso obrigatorio para o alumno/a e outra como reposto dentro dunha bolsiña.

     

     Un saúdo.

 

 

REUNIÓNS COMEZO DE CURSO 2º E 3º EDUCACIÓN PRIMARIA

 A próxima semana terán lugar as seguintes reunións cas familias:

 

  • 2º EDUCACIÓN PRIMARIA: XOVES 17 de setembro
  • 3º EDUCACIÓN PRIMARIA: MARTES 15 e MÉRCORES 16 de setembro.

 

As titoras de cada grupo poñeranse en contacto cas familias para máis información.

Nos vindeiros días publicaranse os restantes cursos de Educación Primaria.

 Un saúdo.

IMPRESOS INICIO CURSO

Benqueridas familias, 

Achegamos os impresos a asinar polas familias no inicio deste curso:

- DECLARACIÓN RESPONSABLE.

- ACTUALIZACIÓN DE DATOS PERSOAIS.

- AUTORIZACIÓN DO USO DE IMAXE e ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS.

 

Deberán ser entregados nos primeiros días de curso aos mestres/as titores/as ou ben envialos ao correo electrónico do centro: ceip.ramon.sagra@edu.xunta.es  

(data límite de entrega o día 15 de setembro)

Un saúdo.

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut