Novas normas COVID-19

Estimadas familias:

Dende a Consellería leváronse a cabo algunhas modificacións con respecto ao protocolo Covid nos centros educativos coa prioridade de manter a presencialidade nos centros. As modificacións máis significativas a ter en conta son as seguintes:

● Ante a aparición dun caso positivo no ámbito familiar debedes seguir as indicacións xa existentes para a poboación en xeral. Cando o contacto dun alumno cun positivo se produce fóra da escola (positivo confirmado dalgún familiar co que convive) ao non ter a pauta completa de vacinación o alumno non pode acudir á escola e debe quedarse confinado e seguir as indicacións de Sanidade.

● No caso de que se produza un caso positivo no ámbito escolar, as pautas de actuación serán:

- Chamar ao teléfono de información Covid 881 540 045 ou cubrir o formulario de autotest positivo que atoparedes neste enlace:

Declaración responsable de autotest positivo - Coronavirus (sergas.gal)

- Informar ao colexio:

-          A través do correo ceip.ramon.cajal@edu.xunta.gal

-          No teléfono para uso exclusivo COVID 666 386 527

(de luns a venres de 9 a 14h).

- As persoas que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado este tempo, e sempre que non tiveran síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderán incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata completar polo menos 10 días desde o inicio do illamento.

Unha vez transcorrido este período, sempre e cando non haxa síntomas, nin o   alumnado, nin o persoal do centro, en ningún caso requerirán de proba diagnóstica algunha para reincorporarse (PCR ou test).

● No caso de alumnado menor de 12 anos, ante a aparición dun primeiro caso nunha aula e ata un total de 4, o alumnado non realizará corentena, independentemente do seu estado vacinal, a excepción de alumnos/as especialmente vulnerables por motivos de saúde. É dicir, non se confinará a aula como se fixo ata agora, o alumnado seguirá asistindo ao colexio.

● Continuaremos informando ás familias ante a aparición de casos, co fin de que estreiten a vixiancia sobre a posible aparición de síntomas durante os días posteriores e extremen as precaucións (máscara, hixiene de mans, non permanecer en espazos multitudinarios…).

● Ante agrupacións de casos nunha mesma aula (5 ou máis casos confirmados de infección activa ou que supoñan o 20% do alumnado), o centro poñerase en contacto coa Central de Seguimento de Contactos (CSC) co fin de recibir as indicacións pertinentes. Os considerados contactos estreitos recibirán un test de antíxenos do colexio para facer de xeito voluntario no seu domicilio.

● O alumnado que se atope en situación de corentena será atendido pola aula virtual ou seguindo as pautas marcadas no Plan de Continxencia do centro.

RESUMO LIÑAS ACTUACIÓN

SÍNTOMAS COMPATIBLES COVID-19

- Illamento domiciliario.

- Cita médico de atención primaria.

AUTOTEST ANTÍXENOS POSITIVO

- Illamento domiciliario 7 días.

- Comunicar 881 540 045 ou formulario

Declaración responsable de autotest positivo - Coronavirus (sergas.gal)

- Pasados os 7 días, e sempre que non tivera síntomas, durante cando menos os 3 últimos días, poderá incorporarse ao centro, mantendo vixiancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata completar polo menos 10 días. (7 de illamento e 3 non illado pero vixiante)

AULA: MENOS DE 5 CASOS POSITIVOS

- Non xenera contactos estreitos (agás casos de persoas con inmunosupresión).

- Extremar precaucións e interaccións, especialmente con persoas vulnerables.

AULA: 5 OU MÁIS CASOS POSITIVOS OU ATA O 20% DO ALUMNADO

- Comunicación ás autoridades sanitarias e seguir as súas pautas.

Polo ben de todos/as, sexamos responsables.

Saúdos e moita saúde.

Reserva de plaza no IES Politécnico

Dende o  día 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro, queda aberto  o prazo para reservar praza para o curso  2022/2023, no IES POLITÉCNICO ao que este centro está adscrito.

Existen dúas vías para facelo:

- A través da SEDE electrónica: Na aplicación AdmisiónAlumnado.

Para poder facelo así, precisaredes contar con certificado dixital ou a chave 365.

- A través do propio centro en formato físico. Estará o impreso á vosa disposición nesta web no apartado de descarga de documentos, ou tamén se vos facilitará na secretaría do centro.

Deben cumprimentar o impreso de reserva (Modelo ED550A), tanto en galego como en castelán, que se entregará a cada alumno/a e entregalo no colexio. Data límite 8 de febreiro.

O alumnado que vaia a outro centro escolar diferente do IES Politécnico deberá entregar o impreso de admisión(Modelo ED550B) no centro que escollan. Nese caso o prazo de solicitude é do 1 ao 21 de marzo.

Máis información na secretaría do cole e na páxina web de admisionalumnado.

Adxuntamos impresos en galego e e n castelán.

Menú mes de Xaneiro

Axunto menú mes de xaneiro

Menú comedor mes de decembro

Axunto menú mensual mes de decembro

Día non lectivo

Estimadas familias,
Lembrámoslles, tal e como xa se informou en novembro, que o día NON LECTIVO escollido polo centro por razón de tradición e conveniencia pedagóxica  e aprobado pola Xefatura Territorial é o 7 de decembro de 2021. Polo tanto, tanto ese día como o 6 e 8 de decembro (festivos) non haberá clase.
                                                        Vigo, 1 de decembro de 2021

Menú comedor mes de novembro

Menú do comedor mes de novembro

Apertura do proceso e constitución da Xunta electoral

Constitución da Xunta Electoral que dirixirá todo o proceso nas Eleccións ao Consello Escolar.

Inicio Eleccións ó Consello Escolar

Iníciase o proceso para as eleccións ao Consello Escolar.

Publícase o DOG de inicio.