ADMISIÓN DE ALUMNADO-RESERVA DE PRAZAS PARA CENTROS ADSCRITOS.

ANEXO ED550A (DESCARGAR AQUÍ).

LEXISLACIÓN:

- Orde 12 de marzo de 2013. Desenvolvemento admisión.

- Orde 18 de decembro de 2020.

ACCEDE AQUÍ A APLICACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO.

AS SOLICITUDES DEBERÁN ENTREGARSE NA SECRETARÍA DESTE CENTRO EN HORARIO DE:  LUNS, MÉRCORES OU VENRES DE 9:15 A 9:50.

FESTIVAL DE INVERNO

Premendo na imaxe poderedes ollar o vídeo do noso atípico pero divertido festival de inverno.

MÁSCARAS PRIMARIA

A listaxe definitiva está exposta, pódese consultar no propio centro. Cando cheguen informarémosvos sobre o procedemento de recollida.

Gracias.

MÁSCARAS PARA PRIMARIA. LISTAXE PROVISIONAL.

Concedidas a todo o alumnado beneficiario das axudas de material.

Listaxe provisional exposta, pódense consultar no propio centro.

DÍAS FESTIVOS

Estimadas familias:
Informámoslles que os próximos días
4 e 7 de decembro, por razóns de tradición e conveniencia pedagóxica e por ser o Día do Ensino, son días non lectivos e polo tanto, non haberá clases (Calendario escolar 2020/21).

page1image2096193264 page1image2096193552 page1image2096193840

Estimadas familias:
Les informamos que los próximos días
4 y 7 de diciembre, por razones de tradición y conveniencia pedagógica y por ser el Día do Ensino, son días no lectivos y por lo tanto, no habrá clases (Calendario escolar 2020/21).

AVISO IMPORTANTE.

AVISO AO ALUMNADO E FAMILIAS DE SEXTO DE PRIMARIA.

SEGUINDO AS INSTRUCCIÓNS DAS AUTORIDADES SANITARIAS , NON SE PODE REGRESAR AO COLEXIO ATA QUE O CSC (CENTRO DE SEGUIMENTO DE CONTACTOS) VOLO COMUNIQUE. NON SERVE AUTORIZACIÓN DO PEDIATRA, TEN QUE SER O CSC O QUE CONTACTE CONVOSCO E O AUTORICE, ELES SE POÑERÁN EN CONTACTO CON TODOS.

PACIENCIA E ÁNIMO. XA QUEDA MENOS.

SEXTO DE PRIMARIA

Lémbrase ao alumnado de sexto curso que deben acceder á aula virtual para seguir co horario escolar de titoría e as especialidades. Todas as tarefas serán tomadas en conta para a avaliación do presente trimestre.

COMUNICADO IMPORTANTE.

Estimadas familias:
Queremos informarvos que neste momento, seguindo as instruccións das autoridades sanitarias, temos un aula confinada e a 4 mestres por un caso positivo de COVID-19. Por desgracia era unha situación que sabíamos que podería acontecer e queremos transmitiros unha mensaxe de tranquilidade e confianza no noso sistema sanitario.
Por suposto, as familias afectadas xa son coñecedoras da situación e só podemos ofrecer o noso apoio e empatía. Lembrade que é algo que nos afecta a todos e algo no que todos temos que poñer da nosa parte para frenalo canto antes sendo responsables nas nosas actuacións e comportamentos do día a día.
Toda a Comunidade Educativa desexa que esto pase canto antes, e lembrade...paralo é cousa de todos.

O equipo COVID.