Elaborando o Maio todos xuntos

Se pinchades enriba da imaxe veredes as fotos do proceso de elaboración do Maio.

Esta fermosa obra de arte do noso alumnado foi posible gracias á colaboración e o traballo en conxunto da comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias e ANPA ) deste centro así coma de membros da asociación de veciños do Casco Vello que tódolos anos veñen axudar.

Día das LETRAS GALEGAS 2024

O videiro 15 de maio convidámosvos a celebrar connosco o festival das Letras Galegas.
Esperámosvos!

As portas abriranse ás 12:30 horas.

Educación Emocional

O PODER DO PENSAMENTO POSITIVO NA IE

Os estados mentais positivos aumentan a capacidade de pensar con flexibilidade, facendo máis doado atopar solucións aos problemas, sexan estes intelectuais ou interpersoais. De aquí o poder do pensamento positivo.

Unha visión positiva ou negativa pode deberse ao temperamento innato, sabemos que hai persoas con tendencia natural cara unha ou cara a outra.

Afortunadamente, hoxe sabemos que esa tendencia pode remodelarse; as emocións poden regularse, con adestramento e vontade. Importante: tomar consciencia de que podemos aprender.

El reaprendizaje emocional -una tarea que, ciertamente, no concluye nunca – puede remodelar hasta los hábitos emocionales más profundamente arraigados” Daniel Goleman.

Aviso á Comunidade Educativa: temos unha grande sorpresa preparada para vós. Dediquémonos a experimentar emocións positivas cos nosos nenos, coas nosas nenas que son fascinantes!! Vémonos presencialmente o 15 de maio na celebración do día das Letras Galegas. GUAU!PLAS, PLAS, PLAS!

O noso Maio

Hoxe empezamos co Maio gracias á colaboración das familias que aportaron moitísimos

elementos naturáis

.

Este é un traballo de todo o alumnado, así que hoxe 5º traballou con 1º facendo as guirnaldas de cocas

6º traballou con 2º terminando as guirnaldas de cocas e facendo as de ovos .

A nova imaxe dixital de Nino

Nino quixo adaptarse aos novos tempos e cambiar a súa imaxe, así que lle pediu axuda a Rubén e esta é a súa nova imaxe dixital.

Grazas Rubén pola túa colaboración

Tamén hai a versión boneco que trouxo Sara

Os Maios

As "Festas dos Maios" celébranse ao final do inverno e a chegada da primavera coincidindo co inicio do quinto mes do calendario.

Tal coma vos adiantamos no Abalar enviado, o venres 26 de abril, este ano imos construír o noso propio Maio.

Os "maios" son figuras de madeira adornadas con froitos e flores, por iso,  necesitamos fiuncho, laranxas, limóns, cocas, cáscaras de ovos  (deben estar vacías pero o máis enteiras posible) e flores.

Necesítanse estes elementos de decoración pero nestas datas para evitar que se estropeen:

Días 8 e 9: fiuncho, laranxas, limóns, cocas e cáscaras de ovo limpas e enteiras

O día 10 : as flores

Para todos aqueles que non saibades os que son as cocas aquí tedes unha imaxe.

Aquí tedes un vídeo da celebración desta festa no Casco Vello de Vigo

Publicado un artigo sobre o cole na Voz de Galicia

Pincha na imaxe para acceder ao artículo

A Reconquistiña

Dende hai anos o noso cole participa na Reconquistiña

Listado Admitidos

Bo día:

Xa están publicadas as listas de admitidos para o curso 2024/2025.

Todas as solicitudes foron admitidas. O periodo de matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Grazas