O Mar no Camiño

Na biblioteca, este curso "viveiro da cidadanía", continuamos acollendo propostas moi diversas. Nesta ocasión,O Mar no Camiño" un obradoiro de difusión da cultura mariñeira galega nos centros escolares posto en marcha por Fundamar en colaboración con mimadriña.Un proxecto beneficiario do programa O Teu Xacobeo da Xunta de Galicia.

O conto da vieira Migueliña axudounos a coñecer aspectos moi diferentes do camiño de Santiago e logo por un momento fomos quen de imaxinarnos peregrinos en Carcacía, no concello de Padrón, facendo a última etapa do camiño portugués cara Compostela co noso gorro elaborado no obradoiro.

Agora teremos que agardar para visitar a exposición dos traballos realizados polos diferentes centros escolares participantes e poder ver a nosa pequena achega a este proxecto.

So nos queda contaxiar ás familias do noso entusiasmo para facer un anaquiño da última etapa do camiño portugués.